پرونده بازی های آسیایی اینچئون عصر امروز 12 مهر با برگزاری مراسم اختتامیه بازی ها بسته شد و پرچم بازی های آسیایی به اندونزی میزبان بعدی بازی ها اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقابت 45 کشور آسیایی بعد از دو هفته با خاموشی مشعل بازی های آسیایی آرام شد و جدول رده بندی مدال ها نیز شکل نهایی خود را پیدا کرد.

مراسم اختتامیه بازی های آسیایی عصر امروز دوازدهم مهر برگزار شد و در جریان این مراسم بعد از خاموشی مشعل و اعلام رسمی پایان هفدهمین دوره بازی های آسیایی، پرچم بازی ها به اندونزی کشور میزبان دور بعدی بازی ها اهدا شد.



اندونزی یکی از معدود کشورهایی است که در هر 17 دوره بازی های آسیایی به همراه کشورهای فیلیپین، هند، ژاپن، سریلانکا و سنگاپور حاضر بوده اند. کره جنوبی میزبان بازی ها هم در اولین دوره بازی های آسیایی در سال 1951 باید شرکت می کرد اما به خاطر جنگ میان دو کره از حضور در بازی ها انصراف داد.

شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا هم که به طور رسمی پایان بازی های آسیایی اینچئون را اعلام کرد از تمام کشورهای آسیایی حاضر در بازی های آسیایی 2014 دعوت کرد تا چهار سال بعد در جاکارتا پایتخت اندونزی گرد هم آیند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار