سرمربی سابق تیم ملی تکواندو با تمجید از عملکرد تکواندوکاران در بازی‌های آسیایی گفت: در چین تایپه از قوانین جدید اطلاع پیدا کردیم.

رضا مهماندوست مربی ایرانی الاصل تیم ملی تکواندو چین تایپه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره شرایط تکواندوکاران چین تایپه عنوان کرد: در مجموع تیم دختران و پسران چین تایپه در بازی‌های آسیایی اینچئون هفت مدال گرفت که یک مدال طلا، ‌دو نشان نقره و چهار مدال آن برنز بود.

وی درباره ناداوری ها در مسابقات تکواندو بازی‌های آسیایی اینچئون ادامه داد: کره ای ها در داوری باز هم نفوذ داشتند. در مسابقه وزن 87 کیلوگرم مردان تکواندوکار تیم ما برابر حریف کره‌ای بی مورد اخطارهای زیادی گرفت و حتی ضربه صورتی که به حریفش زد را نادیده گرفتند تا تکواندوکار کره‌ای بالا بیاید.

سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان درباره شرایط سنی مسابقات تکواندو اینچئون تصریح کرد: بعد از تصویب قوانین جدید از سوی اتحادیه تکواندو آسیا این قوانین را به همه کشورها اعلام کردند و ما هم از آن اطلاع داشتیم.

وی درخصوص کسب چهار مدال طلای ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: تکواندو ایران در این بازی ها بسیار خوب شرکت کرد و بهترین نتیجه را گرفت. کسب چهار مدال طلا این موضوع را ثابت می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۱۷ ۱۳ مهر ۱۳۹۳
آقای مهماندوست ما شنیدیم از نتیجه ایران خیلی ناراحتید دیدید که دست بالای دست بسیار است این قدرت ایران یه تیم واقعی
آخرین اخبار