محدودیت‌های ترافیکی تعطیلی عید قربان در راه‌های ارتباطی مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساري؛ جعفر محمدنژاد در ساری با تبریک به مناسبت عید سعید قربان، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در تمامی محورهای مازندران عادی و روان است.
 
وی با اشاره به اینکه با توجه به تعطیلی فردا تدابیر ویژه ترافیکی در محورهای استان در نظر گرفته شده است، افزود: بر این اساس تردد کامیون‌ها از ساعت 6 بامداد تا ساعت 24 روزهای شنبه و یکشنبه در محور هراز ممنوع است.
 
فرمانده پلیس راه مازندران گفت: همچنین در آب اسک به سمت تهران در محور هراز از ساعت 15 روز یک‌شنبه لغایت یک بامداد دوشنبه تردد خودروها یک‌طرفه است.
 
محمدنژاد یادآور شد: تردد تمامی تریلی‌ها در محور قائمشهر، فیروزکوه به تهران و بالعکس از ساعت 6 بامداد لغایت 24 روز یک‌شنبه ممنوع است.
 

رئیس پلیس راه مازندران گفت: دراجرای این محدودیتها تردد موتور سیکلت در همه محورهای سه گانه کندوان ، هراز و سوادکوه ممنوع است.

سرهنگ محمد نژاد با اشاره به ممنوعیت تردد انواع کامیونها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور هراز از 6 بامداد تا 24 روزهای پنج شنبه ، جمعه و یکشنبه افزود: در جاده سواد کوه نیز رفت و امد تریلی در همین ساعات از روزهای دهم ، یازدهم وسیزدهم مهر ممنوع اعلام شد.

او تردد در محور کندوان را از 15 کیلومتری مرزن آباد ( دزدبن) به سمت کرج ساعات 17 تا 2 بامداد روزهای جمعه و یکشنبه یک طرفه اعلام کرد.

فرمانده پلیس راه مازندران با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، بیان‌ کرد: توصیه ما به تمام مسافرانی که وارد مازندران می‌شوند این است که با رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین توصیه ما به مسافرانی که از روزهای قبل وارد مازندران شدند این است که بار برگشت سفر را مدیریت کنند تا گرفتار صف‌های طویل و طولانی ترافیک نشوند به‌دلیل اینکه جاده‌های ما گنجایش حجم زیاد خودرو در یک لحظه را ندارد.
 
محمدنژاد ادامه داد: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934و 2182920 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهاي پيام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.