مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: زنگ خطر فرونشست زمین به گوش کسی نرسید/ نشست زمین سالانه 36 سانتی متر دشت های تهران و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است

زنگ خطر فرونشست زمین به گوش کسی نرسید/ نشست زمین سالانه 36 سانتی متر دشت های تهران

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/6/2627969_880.jpg

 براساس گزارشات رسمی سالانه دو متر سطح آبهای زیرزمینی 60 دشت اصلی در مرکز ایران افت می کند و ما تنها لکه های این بحران را می بینیم.


تشدید بارش ها در شمال غرب،سواحل دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز و بتدریج شمال شرق کشور/ تهران،قسمتی ابری

 سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:امروز افزایش ابر، وزش باد، بارش باران گاهی با رعد و برق برای استان های واقع در شمال غرب، سواحل جنوبی دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز پیش بینی می شود که بتدریج در این روز بارش ها به شمال شرق کشور نیز گسترش می یابد.


هیچ پروژه ای نباید به خاطر کمبود اعتبار تعطیل شود

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از افزایش تعداد پالایشگاه‌های گاز در ۳ سال آینده خبر داد و گفت: نباید هیچ پروژه‌ای به‌خاطر بودجه و اعتبار تعطیل شود.


موتور سمت راست هواپیما دو ثانیه قبل از پرواز از کار افتاد/حضور غول‌پیکرترین هواپیمای مسافربری دنیا در فرودگاه امام خمینی (ره)

ورود غول پیکرترین هواپیمای دنیا به فرودگاه امام خمینی و اعلام دلایل سقوط هواپیمای آنتونوف 140 از جمله اخبار مهم راه در این هفته بود.


لزوم توجه دولت به معیشت مردم/ترخیص دو هزار تن دارو از گمرک امام خمینی/جایگزینی روبل و ریال به جای دلار و پوند

جایگزینی روبل و ریال به جای دلار و پوند پس از تایید بانک مرکزی و لزوم توجه دولت به معیشت مردم از مهمترین رویدادهای حوزه تجارت در هفته گذشته است.


مرزن‌آباد به سمت كرج، يكطرفه می شود/كرج به مرزن آباد ممنوع است

تردد كليه خودروها از ساعت 14 امروز الي ساعت 2 بامداد فردا، از كرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 امروز الي ساعت 2 بامداد فردا، از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد(محدوده دزدبن) به سمت كرج، يكطرفه است.


افزایش بهای نفت در آسیا

در حالي که سرمايه گذاران در انتظار انتشار آمارهاي اقتصادي آمريکا هستند، بهاي نفت در بازارهاي آسيا امروز (جمعه)افزايش يافت.


افتتاح 40 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال /مقام سازی 70 درصد از واحدهای مسکونی کم دوام

بازار مسکن این هفته بر خلاف سایر هفته های گذشته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله افتتاح 40 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال و در دست مطالعه بودن طرح مسکن اجتماعی بعد از گذشت یکسال است.


آغاز طرح عرضه چک الکترونیکی در چهار استان

 مديرکل فناوري اطلاعات بانک مرکزي از آغاز طرح الکترونيکي شدن صدور چک ها با نام "سامانه چکاوک" از پنجم مهر در چهار استان خبر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار