ستاره نامدار باشگاه منچستر یونایتد در طول 5 سال گذشته تنها یک کارت قرمز در لیگ پریمیر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، وین رونی در دیدار با تیم وستهام در دقیقه 53 درست زمانی که 8دقیقه از نیمه دوم دیدار گذشته بود با کارت قرمز از بازی اخراج شد، وین رونی در حالی این کارت را دریافت کرد که 5سال بود در رقابت‌های لیگ پریمیر انگلیس از کارت قرمزی دریافت نکرده بود که به همین بهانه نگاهی به کارت‌های قرمز این مهاجم نام آشنای فوتبال انگلیس می‌اندازیم.

1-    26 دسامبر 2002
زمانی که وین رونی تنها 17 سال داشت و در باشگاه اورتون بازی می‌کرد. هنگامی که به همراه مدافع تیم ببرمنگام سیتی به هوا برخاست کنترلش را از دست داد و دومی او فرود آمد که با کارت قرمز داور به دلیل بازی خطرناک اخراج شد.

2-    14سپتامبر 2005
در طول دوران حرفه‌ای کیم میلتون داور دیدار منچستر یونایتد و یا رئال، کارت‌های قرمزی که رونی در این دیدار نشان داد وی را به شهرت رساند، در این بازی میلتون به دلیل تحسین تمسخرآمیز رونی به او کارت زرد نشان داد و پس از آن به سرعت به وی کارت زرد دوم را نشان داد و وی از بازی اخراج شد.

3-    اول جولای2006  
پس از سپری کردن یک مصدومیت طولانی به دلیل شکستگی پا، دین رونی آماده دیدار برابر پرتغال در جام جهانی بود اما با دو نیمه دوم با تکل به پای مدافع باشگاه چلسی و تیم ملی پرتغال ریچارد کار و الیا از بازی اخراج شد.
 
انتهای‌پیام/
برچسب ها: منچستر ، رونی ، ستاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار