عضو جامعه اسلامی مهندسین، گفت: جریان‌های رادیکال اصلاح‌طلب مترصد ایجاد یک شبه مجلس ششم هستند. همین موضوع می‌تواند باعث شود که مجموعه تفکر اصولگرایی به حداقل‌های اتحاد با هم کنار بیایند.

"صاحب حجتی" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه اتفاقات به وجود آمده در اردوگاه اصولگرایی خیلی امیدوار کننده نیست، اظهار داشت: در حال حاضر اصولگرایان از محوریتی که بتواند تفکرات مختلف اصولگرایی را دور خود جمع کند، بی بهره‌اند.

وی تأکید کرد: جریان‌های رادیکال اصلاح‌طلب مترصد ایجاد یک شبه مجلس ششم هستند. همین موضوع می‌تواند باعث شود که مجموعه تفکر اصولگرا به حداقل‌های اتحاد با هم کنار بیایند.

عضو "جامعه اسلامی مهندسین" با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به دنبال جذب بزرگانی هستند که جز جریان اصولگرایی به حساب می‌آیند، گفت: این کار اصلاح‌طلبان آب در هاون کوبیدن است. شاید بزرگان جریان اصولگرایی نسبت به برخی رفتارهای اصولگرایان انتقاداتی را داشته باشند اما هیچ‌گاه در زمین اصلاح‌طلبان بازی نخواهند کرد.

حجتی با تأکید بر اینکه برای رسیدن به وحدت، باید از همه ظرفیت‌های جریان اصولگرا بهره برد، گفت: متأسفانه برخی افراد و جریان‌ها در میان اصولگرایان در خلاف جهت مسیر وحدت حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: اصولگرا ، مهندسین ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار