بادامچیان در جمع خبرنگاران:

نسبت دادن مؤتلفه به دیگر جناح ها و گروهای سیاسی زمینه ساز اختلافات است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:‌ نسبت دادن این حزب به دیگر جناح‌ها و گروه‌های سیاسی زمینه ساز اختلاف است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران ؛اسداله بادامچیان امروز بعدازظهر درحاشیه مراسم ختم همسر حجت الاسلام سعیدی با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که امکان همکاری حزب مؤتلفه با جبهه پایداری در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی را تا چه اندازه می‌دانید گفت: در انتخابات آتی مجلس هدف بردن مؤتلفه به سمت جناح ها و گروه ها نیست و نسبت دادن مؤتلفه به جناح‌ها و گروه ها زمینه ساز اختلافات سیاسی است.

وی با اشاره به نادرست بودن بردن نگاه‌ها به سمت حزب گرایی گفت: با این اقدامات زمینه اختلاف میان حزب‌ها و افکار مختلف در کشور آماده می‌شود و این موضوع به نفع نظام نخواهد بود و مبنای ما باید اصلحیت و شایستگی افراد باشد نه این که چون عضو یک حزب یا تشکل مورد نظر باشد بنابر این افرادی اصلح خواهد بود.  

بادامچیان ادامه داد: با این رویکرد است که مجلس ما توان حل مشکلات اقتصادی و برقراری عدالت اجتماعی را خواهد داشت.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: در صورتی که مبنا شایستگی افراد باشد؛ مردم می‌توانند به نظر حزب ها و تشکل‌ها در پیشنهاد فردی اعتماد کنند اما در صورتی که حزب‌ها تنها در راستای حفظ منافع خود قدم بردارند؛بدیهی است که مردم اعتمادی به پیشنهادات آن‌ها نخواهند کرد.

وی افزود: سیاست حزب مؤتلفه در انتخابات آتی مجلس تشکیل مجلسی قوی مقتدر و صاحب نظر و مجموعه‌ای از افرادی که دارای تمام ویژگی‌ها باشند،حال که این شخص عضو مؤتلفه باشد یا این که عضو احزاب یا تشکل‌های دیگر کشور باشد.

بادامچیان در پاسخ به این سوال که آیت الله مصباح می‌تواند محور وحدت اصولگرایان باشد،تصریح کرد: با آوردن نام یک شخص نمی توان به آن پاسخ داد، زیرا اشخاص زیادی هستند که می‌توانند محور وحدت باشند؛ما نباید با دسته بندی علما و شخصیت ها میان اهداف مختلف زمینه اختلاف میان احزاب و تشکل‌ها را فراهم کنیم.

وی در پایان در خصوص فعالیت جبهه احمدی نژاد در انتخابات آتی مجلس اظهار داشت: آقای احمدی نژاد نیز دارای تشکلی است که قانونی بوده و آزاد است و همانند دیگر تشکل‌های فعال در کشور در انتخابات شرکت می کنند و نمی توان پیشرفت هیچ شخصی را در مملکتی که آزادی بیان حاکم است در شرکت در فعالیت‌های سیاسی محروم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جناح ، گروه ، حزب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار