مربی سابق تیم ملی کاراته بزرگسالان گفت: کاراته آسیا برای ایران بسیار کوچک است و امیدوارم که فردا بتوانیم 3 طلا را کسب کنیم.

مهران بهنام فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص مسابقات تیم ملی کاراته گفت: بر خلاف صحبت های رئیس فدراسیون که در صحبت هایش اعلام کرده بود که 3 طلا کسب خواهیم کرد، باید بگویم که تیم ما، پتانسیل کسب 5 طلا را دارد. کاراته آسیا برای قهرمانان ما بسیار کوچک است. امیدوارم که فردا نیز بتوانیم 3 مدال طلای دیگر کسب کنیم.
 
وی در خصوص داوری در این بازی‌ها خاطرنشان کرد: شکر خدا داوری‌ها تا به این جا خوب بوده و با توجه به داوری‌هایی که انجام شده، برای اولین بار است که شاهد این گونه قضاوت هستیم و با این وضعیت دیگر حرف و حدیثی باقی نخواهد ماند و نوید این را می‌دهد که اگر بچه ها خودباوری داشته باشند به طور حتم، بیش از این ها مدال خواهیم گرفت.
 
بهنام‌فر اظهار امیدواری کرد که فردا روز خیلی بهتری برای کاراته ایران باشد.
 
وی در خصوص حذف سمندر گفت: تمام فشارها و حرص و جوش هایی که کارشناسان و دلسوزان کاراته در این چند وقت متحمل شدند به خاطر این بود که بهترین تیم را روانه این بازی‌ها کنیم. ولی زمانی که انتقادهای ما معترضانه محسوب می‌شود چه باید کرد. در حال حاضر کسی که بیشترین فشار را متحمل است و ناراحت است خود بازیکن است.
 
بهنام‌فر خاطرنشان کرد: من هرگز بازیکنی را تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهم ولی بارها و بارها این جمله را گفته‌ام که اگر دلی شکسته شود قطعا جواب خوبی نخواهد داشت.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مربی ، سابق ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار