معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه6 از اصلاح زیرساخت‌های مهندسی و ترافیک در سطح منطقه6 خبر داد.

 محمدباقر اسدی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه6 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: برای اصلاح زیرساخت‌های مهندسی و ترافیک اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است که می‌توان به معابر شریانی خیابان حافظ و خیابان طالقانی اشاره کرد.

وی ادامه داد: از جمله عملیات اجرایی در خیابان طالقانی از خط کشی علایم افقی خط ایست با 55 خط، نوشتار (ایست، احتیاط، اتوبوس، مدرسه) 235 مورد، خط کشی توقف ممنوع 61 مورد، خط کشی محل سواره و پیاده شدن مسافر در 32 مورد و خط کشی محوری(منقطع و ممتد) 13200 متر می‌توان نام برد.

معاون ترافیک و حمل ونقل منطقه6 با اشاره به اینکه اصلاح و نصب بیش از 100 تابلو، مناسب‌سازی 26 مسیر و دسترسی به 8 ایستگاه از دیگر اقداماتی است که در خیابان طالقانی اجرایی شده است خاطرنشان کرد: احجام عملیات اجرایی در خیابان حافظ نیز شامل بلوک عابر پیاده در تقاطع 26 مورد، بلوک عابر پیاده در بین تقاطع 10 مورد، خط ایست 26 مورد، نوشتار (ایست، احتیاط، اتوبوس، مدرسه) 112 مورد اشاره کرد.

اسدی اظهار کرد: خط کشی توقف ممنوع 26 مورد، خط کشی محل سواره و پیاده شده مسافر 32 مورد، خط کشی محوری(منقطع وممتد) 110 متر و مناسب سازی مسیر 14 مورد از جمله مواردی است که اجرایی شده است.

انتهای‌پیام/ 
برچسب ها: اصلاح ، ترافیک ، زیرساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.