کتاب"خط چهارم" به قلم "سعید ناظمی" با محوریت داستان‌های ارتباطی وارد بازار کتاب شد.

سعید ناظمی نویسنده در گفتگو باخبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: کتاب "خط چهارم" در روزهای گذشته به بازار کتاب راه یافته و این کتاب مجموعه داستان‌های مرتبط با ماه‌های اردیبهشت تا مرداد سال ۱۳۹۳ را در بر گرفته است.   
 
وی افزود:کتاب «خط چهارم» شامل ۱۴ داستان با عناوینی چون «شب طولانی»، «عطر چوب»، «شهر خاکستری»، «پرتره»، «ازدواج مصلحتی»، «موج سوم» و «عملیات مروارید» است.   
 
این نویسنده ادامه داد: این کتاب ۱۲۸ صفحه‌ای را که در مجموع داستان‌هایش واقعی بوده و حول محور ارتباط شکل گرفته را انتشارات «لمپا» منتشر کرده است.   
 
ناظمی اظهار داشت: کتاب "خط چهارم" هم اکنون در تمامی شعبه‌های حوزه کتاب شهر به مخاطبان ارائه می‌شود.   
 
وی تصریح کرد: کتاب «کتیبه‌ها» نیز هم اکنون به قصد قرارگیری در صف کتاب‌های آماده برای اخذ مجوز چاپ و انتشار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرحله صفحه بندی قرار گرفته و در آینده نزدیک از سوی انتشارات «لمپا» به وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه می‌شود.   
 
این نویسنده در ادامه با اشاره به آمادگی خود برای انتشار کتابی با عنوان «وصال عاشقانه» تا قبل از ماه محرم عنوان کرد: این کتاب دربرگیرنده مجموعه اشعار ترکیب بندی است که در رابطه با عاشورا سروده شده‌اند، به اصطلاح دیگر متن اصلی کتاب «وصال عاشقانه» را ترکیب بندهای عاشورایی به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: خط ، چهارم ، منتشر ، ترکیب بندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار