عظیمی گفت: تجمیع سه اتاق تعاون، اصناف بازرگانی زمینه‌های فرصت‌یابی و شناسایی ظرفیت‌ها را برای کاهش هزینه‌های اشتغال را فراهم خواهد کرد.

ماشاءالله عظیمی رئیس هیات مدیره اتاق تعاون مرکزی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: توجه به درآمد کسب وکار و اشتغال از مهم‌ترین علائم در زندگی اقتصادی مردم است.
 
وی گفت: وقتیکه بخواهیم در اقتصاد کسب و کار را ترجمه کنیم دور از ذهن نیست که باید به سطح درآمد نوع کسب و کارو اشتغال مردم توجه کرد.
 
عظیمی با اشاره به این که بهبود معیشت مردم و به ویژه وضع کسب و کار خود دارای چندین مولفه  است ادامه داد: بهبود وضعیت معیشت مردم و مخصوصا کسب و کار دارای مولفه‌هایی اعم از شرایط امنیتی ، اوضاع اجتماعی، وضع معیشتی  و شرایط اقتصادی است که شاخص‌های امید به زندگی از نگاه اقتصادی در هر کشور است.
 
رئیس هیات مدیره اتاق تعاون مرکزی ایران با تاکید بر این که برای نیل به این هدف باید هزینه های اشتغال در کشور کاهش یابد گفت: کمک بخش تعاون به این سطح از اقتصاد سبب کاهش هزینه‌های اشتغال در کشور می‌شود.
 
وی با بیان این که یکی از اهداف تجمیع اتاق تعاون ، اصناف و بازرگانی،‌کاهش هزینه های اشتغال درکشور است تصریح کرد: در صورت تجمیع سه اتاق تعاون،‌اصناف و بازرگانی و همکاری سه اطاق با یکدیگر زمینه‌های فرصت یابی  شناسایی ظرفیت ها برای دستگاه‌های دولتی فراهم خواهد شد.
 
عظیمی در پایان گفت: همکاری سه اتاق با یکدیگر و معرفی فرصت ها به سرمایه گذاران با تجمیع سه اتاق امکان‌پذیر است و امیدواریم دستگاه‌های دولتی هم نهایت همکاری را با ما داشته باشند.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: تعان ، اصناف ، بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار