معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از نشست تخصصی بانوان تجارت مشترک ایران- ژاپن در 15 مهر ماه امسال در سالن ایوان شمس خبر داد.

علی فرهادی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه این نشست با حضور تویوایتو معمار برجسته ژاپن یکی از پایه‌های تمدن مشرق زمین است به همین دلیل مرکز مطالعات پرفسور ایتو که یکی از معماران به نام جهان و کسی که که یک سال جایزه نوبل را از آن خودش کرده برای سخنرانی در این مراسم انتخاب کرده است تا تجارب خود را در اختیار مردم قرار دهد.

وی یادآور شد: نشست تخصصی تجارب مشترک ایران- ژاپن فرصت خوبی است تا پژوهشگران و مدیران حوزه معماری و شهرسازی بتوانند با شرکت در این مراسم از تجارب این استاد بزرگ بهره‌مند شوند.

فرهادی بیان داشت: مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی، صاحبنظران حوزه معماری و شهرسازی،‌ اعضای هیأت‌های علمی و دانشگاهی در این نشست تخصصی دعوت کرده است.

معاون مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران خاطرنشان کرد: این نشست تخصصی از ساعت 9 صبح تا 12:30 روز سه‌شنبه 15 مهر ماه در سالن ایوان شمس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نشست ، معماری ، تجارب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار