کرمان ؛

اختصاص 20 میلیارد ریال بودجه برای تکمیل طرح ورزشی دانشگاه ولیعصر(عج)

در سفر مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویی کشور به رفسنجان 20 میلیارد ریال بودجه از سوی وزارت علوم به تکمیل طرح مجتمع ورزشی خواهران در این دانشگاه اختصاص یافت.

دکتر رضا رنجبر کریمی رئیس سابق دانشگاه ولیعصر رفسنجان در حاشیه سفر معاون وزیر علوم به دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان با اعلام این خبر افزود : ساخت مجتمع ورزشی خواهران این دانشگاه با زیر بنای4 هزار و 800 متر مربع از سال 91 آغاز و تا کنون بیش از 20 میلیارد ریال از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه و صرفه جویی در امور هزینه شده است و در حال حاضر 60 درصد رشد فیزیکی، دارد.

وی تصریح کرد : معاون وزیر علوم نیز در بازدید از این مجموعه قول مساعد برای تامین و اختصاص بودجه 20 میلیارد ریال از وزارتخانه، برای تکمیل این طرح داد.

رنجبر کریمی خاطرنشان کرد :همچنین ساخت خوابگاه صبوری دخترانه با متراژ 3300 متر مربع در سال 91 آغاز شده و تا کنون 50 درصد رشد فیزیکی داشته است.

وی افزود : تا کنون 3 میلیارد ریال از سوی خیر ( محمد صبوری) و 7 میلیارد ریال از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه برای این طرح هزینه شده است و نیز طی 4 ماه گذشته ده میلیارد ریال از سوی وزارتخانه برای تکمیل خوابگاه صبوری اختصاص یافت.

در سفر معاون وزیر علوم، آیین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم دانشگاه ولیعصر رفسنجان صورت گرفت و از زحمات دکتر رضا رنجبر کریمی قدردانی و دکترمحمدعلی دهقان رئیس انجمن ریاضی ایران، به این سمت منصوب شد.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: علوم ، فناوری ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.