مایکروسافت نسخه جدید سیستم عامل خود یعنی ویندوز 10 را معرفی کرده و این موضوع باعث شد که اپل هم کم کم دست به کار شود تا بتواند با انتشار نسخه جدید سیستم عاملش موسوم به OS X Yosemite که با نام GM Candidate شناخته می‌شود از رقیب خود عقب نماند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ از قدیم گفته اند جایی که چالش نباشد و همه در حالت رکود به سر ببرند پیشرفتی هم حاصل نمی شود. همانطور که کم و بیش در جریان هستید مایکروسافت نسخه جدید سیستم عامل خود یعنی ویندوز 10 را معرفی کرده و این موضوع باعث شد که اپل هم کم کم دست به کار شود تا بتواند با انتشار نسخه جدید سیستم عاملش موسوم به OS X Yosemite که با نام GM Candidate شناخته می‌شود از رقیب خود عقب نماند.



GM Candidate در واقع اولین مرحله از مرحله نهایی عرضه سیستم عامل اپل است و بدین معناست که کار توسعه این نسخه از سیستم عامل به پایان رسیده و تقریبا آماده عرضه نهایی به مشتری است. اپل نسخه بتا 4 از این سیستم عامل را هم‌اکنون برای کاربران جهت تست آزمایشی منتشر کرده است. این نسخه تقریبا 875 مگابایت حجم دارد و با شماره ساخت 14A361c منتشر شده است. البته اپل 4 ماه قبل اعلام کرده بود OS X Yosemite را در فصل پاییز منتشر خواهد کرد. طبق خبرهای منتشر شده احتمال عرضه نهایی GM Candidate تا یک ماه آینده بعید به نظر نمی‌رسد، حالا طرفداران پر و پا قرص این کمپانی قدرتمند باید منتظر باشند تا کارایی GM Candidate را مانند ios 8 ببینند و لذت ببرند.
برچسب ها: اپل ، سیستم عامل ، جدید ، دریچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.