صعود جودوکاران ایرانی در آخرین رنکینگ جهانی

آخرین رده بندی بهترین جودوکاران دنیا توسط فدراسیون جهانی اعلام شد که جودوکاران ایرانی که در اینچئون مبارزه کردند صعود چند پله‌ای داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آخرین رده بندی بهترین جودوکاران دنیا از سوی فدراسیون جهانی جودو اعلام شد که طی آن جودوکاران ایرانی در این رده‌بندی صعودی چند پله داشتند.

در وزن 60- کیلوگرم احسان بهرامیان که در بازی‌های آسیایی اینچئون نتوانست نمایش خوبی به اجرا بگذارد با 109 امتیاز در مکان 97 دنیا قرار دارد  در این وزن « گانبات بولد باتار» از مغولستان در مکان نخست قرار دارد و «تاکاتو نائوهیسا» از ژاپن در مکان دوم قرار دارد و جودوکار گرجستانی در جای سوم قرار دارد.

در وزن 66- کیلوگرم وحید حسن‌زاده با 38 امتیاز در مکان 174 جهان قرار دارد وی در رده‌بندی ماه قبل در مکان 177 جهان قرار داشت در این وزن جودوکارانی از برزیل، روسیه و مغولستان در مکان‌های اول تا سوم قرار دارند.

 در وزن 73- کیلوگرم سعید ملایی با 240 امتیاز در مکان 57 قرار دارد که صعود 9پله‌ای دارد و ماه قبل در مکان 66 جهان قرار داشت در این وزن «ویکتور اسکورتوف» از امارات درصدر قرار دارد و جودوکار ژاپنی در مکان دوم قرار گرفته است.

در وزن 81- کیلوگرم امیر قاسمی‌نژاد که در اینچئون نتوانست به مدال دست پیدا کند با 3 پله صعود و 701 امتیاز در مکان پانزده قرار دارد که در این وزن جودوکارانی از گرجستان، فرانسه و برزیل در جای اول تا سوم قرار دارند.

در وزن 90- کیلوگرم محمد جمالی با 180 امتیاز در جای 75 قرار دارد که در رده‌بندی ماه قبل با 100 امتیاز در جای 97 قرار داشت.

 در وزن 100- کیلوگرم جواد محجوب که در بازی‌های آسیایی مقامی بهتر از پنجمی کسب نکرده بود با چهار پله صعود و 798 امتیاز در مکان 18 دنیا قرارگرفته وی در ماه قبل با 718 امتیاز در جایگاه 22 قرار داشت.

 در سنگین وزن نیز جعفر پهلوانی که به دلیل آسیب دیدگی بازی‌های آسیایی اینچئون را از دست داد تنها با 70 امتیاز در جایگاه 98 دنیا قرار گرفته است. در این وزن جودوکاران برزیل، فرانسه و گرجستان درصدر قرار دارند.

شایان ذکر است، این آخرین رده بندی بهترین جودوکاران دنیا است که توسط فدراسیون جهانی جودو در تاریخ سی‌ام سپتامبر 2014 اعلام شده است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: جودوکاران ، صعود ، اینچئون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار