گل محمدی: نفت و ذوب آهن فنی هستند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بعد از پیروزی مقابل استقلال در هفته گذشته از لحاظ روحی شرایط بهتری پیدا کردیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعات قبل از دیدار مقابل نفت تهران در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: با توجه به وضعیت ما در جدول بازی فردا از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌تواند به ما برای رسیدن به بالای جدول کمک کند. با توجه به کسب پیروزی مقابل استقلال در هفته گذشته توانستیم از لحاظ روحی و جسمی با تمریناتی که انجام دادیم شرایط بهتری پیدا کنیم و امیدوارم فردا بازی زیبایی را مشاهده کنیم.

وی افزود: هر دو تیم بسیار فنی هستند و انتظار می‌رود که موقعیت‌های زیادی را در مسابقه فردا مشاهده کنیم. هرکس که از موقعیت‌های خود بیشتر استفاده کند برنده می‌شود.

گل محمدی در مورد محرومان و مصدومان تیمش اظهار داشت: مهدی رجب‌زاده محروم است و سینا آشوری را به خاطر مشکل سربازی در اختیار نداریم.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه خاطرنشان کرد: فشار زیادی روی تیم ما وجود داشت اما بعد از دیدار مقابل استقلال فشارها پایین آمده و بازیکنانمان به خودباوری رسیده‌اند. امیدوارم بتوانیم در مقابل نفت که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و مدیریت بسیار قوی دارد به برتری برسیم.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان در مورد انگیزه‌اش از دیدار مقابل نفت تهران که سال گذشته هدایت‌ آن را برعهده داشت تصریح کرد: نسبت به این تیم شناخت کلی دارم. فکر می‌کنم تغییراتی که در این تیم به وجود آمده شرایط آنها نسبت به قبل متفاوت است. امیدوارم تا مسابقه فردا بازی تماشاگرپسند و فنی را مشاهده کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، نفت ، گلمحمدی ، ذوب ، تیم ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار