منصوریان: جنس فوتبال ذوب آهن به ما می‌خورد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: فردا با تیمی بازی می‌کنیم که جنس فوتبالش به نفت تهران می‌خورد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل ذوب آهن در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: یک بازی سخت مقابل ذوب آهن داریم. جنس فوتبال ذوب آهن به فوتبال نفت تهران می‌خورد. جایگاه ذوب آهن در مکان فعلی‌ای که آنها قرار گرفته اند نیست و این تیم کیفیت بالایی دارد. آنها هفته قبل تیم بالای جدولی استقلال را با یک بازی خوب شکست دادند.

وی افزود: سرمربی ذوب آهن یحیی گل‌محمدی دوست و برادر 23 ساله‌ من است که سال قبل هدایت نفت تهران را برعهده داشت که توانست با این تیم نتایج بسیار مناسبی کسب کند. وی بخشی از بازیکنان ما را به خوبی می‌شناسد. تمام تلاش ما این است که مثل دیدار مقابل فولاد خوزستان عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. ما می‌توانستیم در آن دیدار پیروز شویم. نمی‌خواهم بگویم موقعیت‌سوزی کردیم اما بسیار بدشانس بودیم. ذوب آهن نفرات زبده‌ای دارد و فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی نفت تهران در مورد محرومان و مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: فردا سعید لطفی را در اختیار نداریم و او عمل جراحی کرده است. علی قربانی را به تازگی از کادر پزشکی گرفتیم و یکی دو هفته زمان می‌برد تا از این بازیکن به طور کامل استفاده کنیم. غلامرضا رضایی حدود 10 روز است که با تیم تمرین می‌کند و وی را به طور کامل در اختیار داریم. چند بازیکن دوکارته داریم و محرومی نداریم.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار