پیکر مطهر 62 امامزاده در شهرستان خدابنده مدفون است و اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در راستای توسعه و بازسازی این بقاع و امامزادگان اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه پیکر مطهر 62 امامزاده در شهرستان خدابنده مدفون است، گفت : اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در راستای توسعه و بازسازی این بقاع و امامزادگان اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اجرای طرح مودت هدف از اجرای این طرح را ساخت و بازسازی امامزادگان عنوان کرد .

وی افزود : همچنین با اجرای این طرح حسنه، امامزادگان بیش از پیش به مردم شهرستان و سایر گردشگران مذهبی شناسانده شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده  با اشاره به اجرای طرح مودت در امامزاده سید ابراهیم (ع) آغاجری خدابنده، اضافه کرد: با اجرای طرح مودت در جوار این امامزاده 150 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد.

حجت‌الاسلام محمدی همچنین با اشاره به اینکه امسال طرح مودت در بیت الرقیه (س) نیز اجرایی شد، تصریح کرد: در نتیجه اجرای طرح مودت در این مکان مذهبی و مقدس، مردم شهرستان 130 میلیون تومان کمک کردند.

وی  با اشاره به  اجرای طرح مودت در امامزاده حمزه (ع) گفت: با اجرای این طرح در امامزاده حمزه (ع) 450 میلیون ریال کمک جمع‌آوری شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرایی شدن طرح مودت در امامزاده کلثوم (س)، امامزاده علی و ابراهیم (ع)، بیان کرد: این طرح در امامزاده مریم (س) نیز اجرایی شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه از محل اجرای طرح مذکور در بقاع امامزادگان روستای توپقره، 200 میلیون ریال کمک جمع‌آوری شده است، افزود: این مبلغ در راستای توسعه و بازسازی امامزاده هزینه می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به هزینه 500 میلیون ریالی اوقاف خدابنده برای توسعه بقاع امامزادگان توپقره در حال حاضر پیشرفت بقاع این امامزادگان در مرحله جوشکاری و برپایی ستون‌ها قرار دارد.


وی با اشاره به آزادسازی پنج پلاک از اطراف حرم قیدار نبی (ع) در ماه‌های قبل خاطر نشان کرد : این اقدامات به منظور توسعه فضای این بقعه و جذب گردشگران انجام شده است



انتهای پیام/ش


برچسب ها: پیکر ، امامزاده ، خدابنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.