اصفهان؛

بهزيستي خدمت براي سالمندان را خدمت به كل جامعه مي داند

سرپرست اداره بهزيستي شهرستان نطنز گفت: سالمندان نيازمندان واقعي تكريم و احترام جامعه نسبت به خود هستند و بايد تلاش كرد براي رسيدن به حقوق انساني آنها از تمامي فرصت ها و امكانات استفاده نماييم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان مهدي قيصري با اشاره به فرا رسيدن روز سالمند ، را گنج هاي جامعه امروزي دانست كه بايد به آنها احترام و تكريم هديه دهيم و از هيچ كوششي براي رفاه آنها دريغ نكنيم. قيصري هنگام بازديد از مركز سالمندان نطنز ،سالمندان را سرمايه هاي انساني برشمرد و گفت:براي حفظ اين سرمايه ها تلاش مي كنيم و اطرافيان نيز بايد با رفتار مطابق شرع و قانون، آنها را از خود آزرده خاطر نكنند.

مهدي قيصري سالمندي را پديده جديدي ندانست كه با آن روبرو هستيم بلكه حضور سالمندان در جامعه را در تمامي سالها مي توان مشاهده كرد اما بايد واقف به اين مساله باشيم كه در چند ساله گذشته به دليل كاهش نرخ رشد جمعيت در سال هاي آينده افزايش آمارهاي رو به سالمندي را خواهيم داشت .

حامي سالمندان در نطنز با اشاره به تاكيد دين اسلام بر ارزش گذاري براي سالمندان گفت:سازمان بهزيستي به عنوان يكي از متوليان حمايت از سالمندان سالهاست نسبت به ارائه خدمات براي سالمندان در تلاش است و بهزيستي شهرستان نطنز نيز با ارائه خدمات آموزشي ،نظارتي و مراقبتي براي سالمندان اين شهرستان توانسته است وضعيت رفاهي سالمندان را تسهيل بخشد و موجب افزايش بهبود كيفيت زندگي آنها شود.

وی سالمندان را گوهرهاي جامعه دانست و گفت: براي حفظ و نگهداري يك گوهر بايد آنها را درك كنيم و با توجه به شدت بيماري ها و غالب شدن تعدادي از محدوديت ها در دوران سالمندي ،ضعف آنها را با توانايي هاي خود مقايسه نكنيم وگفت: همراه شدن با سالمندان از نكات برتر علم شناخت سالمندي است


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.