با اجرای موسیقی فیلم‌ها و سریال‌های خاطره‌انگیز ؛

طنین "نوای صلح" در تالار رودکی می‌پیچد

ارکستر "نوای صلح" به رهبری مهدی وجدانی با اجرای قطعات خاطره‌انگیزی از موسیقی‌ فیلم‌ها و سریال‌هایی که مردم با آن‌ها خاطره دارند در تالار رودکی بروی صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، ارکستر "نوای صلح" به رهبری "مهدی وجدانی" با اجرای قطعات خاطره‌انگیزی از موسیقی‌ فیلم‌ها و سریال‌هایی که مردم با آن‌ها خاطره دارند در تالار رودکی بروی صحنه می‌رود.

این کنسرت در حالی با 17 نوازنده و گروه کر روی صحنه خواهند رفت که سازهایی مانند تار، کمانچه، سازهای کوبه‌ای و فلوت با ارکستر هم‌نشین خواهند شد و چهار همخوان نیز با ارکستر همراه می‌شوند. 

وجدانی در این ارکستر پیانو خواهد نواخت و بداهه‌نوازی تار و پیانو، قطعه‌ای برای ارکستر و ساز کمانچه و قطعه‌ای برای تار، کمانچه و ارکستر، همراه قطعه‌ی " به تماشای مهتاب " با فضایی ایرانی در این کنسرت اجرا خواهد شد.

افزون بر مهدی وجدانی و احسان تارخ به ترتیب بعنوان رهبر ارکستر و مدیر برنامه ، مهدی جهانی ، مهسا علیپور ، نادر افشار ، پژمان مالکی ، مینا صابری و فرناز ساحری ( نوازندگان ویولن ) ، ویدا سران (نوازنده آلتو ) ، زهرا یکانی ( نوازنده ویلنسل ) ، لیدا باقری (نوازنده فلوت ) ، علی بی نیاز (نوازنده تار ) ، نیوشا رشیدی (نوازنده کمانچه ) ، آیدا امیری مقدم و صابر جعفری (نوازندگان دف ) و مریم افراز ، الهام خرم روز ، موژان معارف ( گروه کر ) اعضای ارکستر نوای صلح را تشکیل می‌دهند.

ارکستر " نوای صلح " شنبه 12 مهرماه ، ساعت 20 در تالار رودکی بروی صحنه می‌رود.


انتهای پیام/ اس
 

برچسب ها: موسیقی ، فیلم ، سریال ، نوای صلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار