آرامی در تذکر شفاهی:

وزارت صنعت در استخدام فارغ‌التحصیلان کوتاهی نکند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس با بیان این که فارغ التحصیلان ما رو به افزایش هستند گفت: متاسفانه بیکاری در بین این افراد بسیار است و باید سازمان‌های زیرمجموعه وزارت صنایع در استخدام فارغ التحصیلان کوتاهی نکنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، منصور آرامی نماینده بندرعباس و حاجی‌آباد در مجلس در جلسه علنی امروز چهارشنبه 9 مهر در تذکر شفاهی ضمن قدردانی از زحمات وزرای تعاون و صنعت گفت: امروزه مشکل بیکاری در جامعه مخصوصا بین فارغ التحصیلان فوق دیپلم و حتی دکترا رو به افزایش است و این امر به مردم فشار می‌آورد.
 
وی افزود: در حوزه وزارت تعاون به تعاونی‌ها تاکید شده است که برای مبارزه با بیکاری، جوانان جویای کار را تشویق و به آنان آموزش دهند تا در این سازمان به کار مشغول شوند.  
 
آرامی با بیان این که باید برای حل مشکلات تعاونی‌ها برنامه‌ریزی شود اظهار داشت: بسیاری از صنایع در استان هرمزگان وجود دارند که می‌توانند فارغ التحصیلان را جذب کنند وزیر صنعت حتما باید دستور موکد دهد تا سازمان‌های زیرمجموعه وزارت صنایع در استخدام فارغ التحصیلان کوتاهی نکنند.  
 
عضو کمیسیون عمران مجلس در تذکری به وزیر کشور گفت: سازمان عمران جزایر باید به دو جزیره هنگام و لارک توجه کند این دو جزیره در زمینه آب، برق ، استقرار پزشکان و وسایل نقلیه مشکلات عدیده‌ای دارند و باید هر چه سریعتر تصمیم مدیریتی برای حل مشکل این دو جزیره صورت گیرد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، صحن ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار