رشت؛

افزایش سه برابری گردشگران تابستانی به گیلان

براساس آمار اداره کل میراث فرهنگی ، صناپع دستی و گردشگری گیلان تابستان امسال بیش از 22 میلیون برای بهره گیری از طبیت مفرح گیلان و استفاده از دریا به این استان سفر کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با اعلام این خبر و پایان کار طرح های سالمسازی دریا ، گفت : 33 طرح سالمسازی دریا با 66 محدوده شنا امسال از هفتم خرداد کار خود را در سواحل این استان آغاز کرد و در مدت 124 روز کاری خدمات موردنیاز گردشگران و میهمانان تابستانی گیلان را ، تا هفتم مهرماه ارائه کرد.

یونس رنجکش از افزایش سه برابری تعداد گردشگران درتابستان امسال در مقایسه با سال گذشته خبرداد و افزود: تعداد طرح های سالمسازی از 18 طرح در سال گذشته به 33 طرح و زمان فعالیت این طرح ها از سه ماه به چهار ماه افزایش یافت.

دبیر ستاد سلامت دریا در گیلان با اعلام این که بیش از 2 هزار نیروی امدادی ، منجی غریق ، همیار پلیس و سایرعوامل اجرایی در طرح های سالمسازی استان مستقر شدند ، خاطرنشان کرد با کنترل 300 نقطه خطر آفرین دریا و حضور منجیان امدادگران در محدوده های شنا یک هزار و 500 نفر از هموطنان از مرگ حتمی نجات یافتند.


انتهای پیام/ش


برچسب ها: گردشگر ، گیلان ، تابستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.