تلفن‌هاي ثابت استان گيلان از چهارشنبه، نهم مهر ماه هم‌كد مي‌شوند. با هم كدسازي تلفن‌هاي ثابت اين استان، كدهاي بين شهري ۰۱۳۱، ۰۱۳۲، ۰۱۴۱، ۰۱۴۲، ۰۱۸۱ و ۰۱۸۲ به ۰۱۳ تغيير مي‌كند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، طرح هم كدسازي تلفن هاي ثابت در ۴۵ مركز شهري و ۴۳۲ مركز روستايي انجام شده و شماره مشتركين از ۷ رقم به ۸ رقم تغيير مي‌كند.

براساس اين گزارش، مشتركين تلفن‌هاي ثابت در شهرستان‌ها و روستاهاي استان گيلان براي اطلاع از تغييرات و دريافت شماره جديد خود مي‌توانند تا قبل از ساعت ۲۲ روز چهارشنبه (۰۹/۰۷/۹۳) با سامانه گوياي ۲۹۲۹ و ۱۱۸در محدوده استان و بعد از ساعت ۲۲ با سامانه گوياي ۲۹۲۹ و ۱۱۸در داخل استان و در خارج از استان با شماره ۲۹۲۹-۰۱۳ تماس بگيرند.

همچنين مشتركان مي‌توانند با مراجعه به سايت شركت مخابرات استان گيلان به نشانيwww.tcg.ir و واردكردن شماره تلفن قديم، از شماره جديد خود مطلع شوند.

براساس اطلاعيه ستاد هم كدسازي تلفنهاي ثابت، مشتركان براي انعكاس پيشنهاد و همچنين اعلام شكايت در اين زمينه، مي‌توانند به پورتال اطلاع‌رساني سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي به آدرس www.cra.ir (دفتر بازرسي، نظارت مديريتي و پاسخگوئي به شكايات-شكايت از اپراتورها) مراجعه كنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار