سرپرست باشگاه پیکان در خصوص شایعه برگشت مهدی رحمتی به تیم استقلال گفت: تحت هیچ شرایطی دروازه‌بان محبوب تیممان را از دست نمی‌دهیم و با توجه به شناختی که از رحمتی دارم او به تیم پیکان متعهد است.

رهقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مهدی رحمتی بازیکنی است که تا پایان فصل جاری با تیم پیکان قرارداد دارد و با توجه به شناختی که من از رحمتی دارم او به تیم پیکان متعهد است و تلاش بسیار زیادی برای تیم پیکان انجام می‌دهد.

سرپرست باشگاه پیکان در ادامه بیان کرد: تحت هیچ شرایطی دروازه‌بان محبوب تیممان را از دست نمی‌دهیم چراکه در حال حاضر نظاره‌گر هستیم که رحمتی جزو بهترین دروازه‌بانان فوتبال کشورمان است و با عملکرد خوبی که دارد یک سر و گردن از بقیه دروازه‌بانان بالاتر است.

وی همچنین درباره حذف دلالان از فوتبال کشورمان بیان کرد: حذف دلالان از فوتبال کشورمان کار درستی است و خیلی خوب است که واسطه در بین بازیکنان و باشگاه‌ها قرار نگیرند چرا که وجود آنها باعث بالا رفتن مبالغ قراردادها می‌شود که این موضوع برای فوتبالمان باعث ضرر است ولی حذف این دلالان به نفع فوتبال و هزینه‌های ورزش کشورمان است.

رهقی همچنین درباره اینکه از تیم پیکان بازیکنی برای حضور در تیم ملی دعوت نشده است تصریح کرد: با توجه به هفته‌های اول لیگ برتر نتوانستیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم ولی تیم پیکان در خط دفاع بازیکنان شایسته‌ای دارد که می‌توانستند برای حضور در تیم ملی دعوت شوند چرا که عملکرد خط دفاع در تیم ما بسیار قابل قبول بود.

سرپرست باشگاه پیکان درباره ارزیابی‌اش از بازی مقابل تیم صبای قم عنوان کرد: صبا تیمی است که سال‌های زیادی را در لیگ برتر حضور دارد و این تیم تجربیات بسیار زیادی دارد ولی امیدوارم با توجه به بازی اخیر در مقابل تیم پدیده که توانستیم این تیم را شکست دهیم این بار نیز در بازی خانگی که در پیش رو داریم بتوانیم امتیاز این دیدار را کسب کنیم و نتایج قابل قبولی را برای تیممان رقم بزنیم.

در بازی‌ مقابل تیم صبای قم محروم و مصدوم نداریم و همه بازیکنان آمادگی لازم برای حضور در این بازی را خواهند داشت.

وی در پایان درباره اینکه آیا تعطیلی لیگ به خاطر جام حذفی به تیم‌ها ضربه وارد می‌کند یا خیر خاطرنشان کرد: در هر صورت ایجاد وقفه در لیگ برتر برای تیم‌ها تاثیرات منفی خواهد داشت ولی مطمئن هستم فدراسیون با برنامه ریزی که در پیش دارد بازی‌ها را به صورت منظم برقرار می‌کند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: رحمتی ، دروازه بان ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار