میکل آرتتا و اولیور ژیرود دو بازیکن آرسنال هستند که به زودی قرارداد خود با توپچی‌های لندن را تمدید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، به دنبال رفتن توماس فومائلن از آرسنال، میکل آرتتا بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست. آرتتا هافبک اسپانیایی آرسنال 3سال پیش و در ازای مبلغ 10میلیون پوند از اورتون به این باشگاه آمده بود، قرارداد وی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد اما سران آرسنال پیشنهاد تمدید یک ساله قرارداد وی را مطرح کرده‌اند.

قوانین داخلی آرسنال ایجاب می‌کند قرارداد بازیکنان بالای 30سال بیشتر از 12 ماه تمدید نشود و این هافبک اسپانیایی در آستانه 33 سالگی قرارداد. در هر حال تمدید یک ساله قرارداد هم برای آرتتا پیشنهاد خوبی محسوب می‌شود. وی در دیدار مقابل بشیکتاش دچار مصدومیت شد اما همچنان مورد حمایت آرسن ونگر قرار دارد.

***ژیرود تا 2018 نزد آرسنال باقی می‌ماند

از سوی دیگر، اولیور ژیرود بازیکن فرانسوی آرسنال هم پس از انجام عمل جراحی موفقیت‌آمیز بر روی پایش بار دیگر پیشنهاد تمدید قرارداد با این باشگاه را دریافت کرد. ژیرود ماه گذشته در دیدار مقابل اورتون از ناحیه استخوان درشت نی دچار شکستگی شد. این مهاجم فرانسوی با 27 سال سن در آستانه تمدید 2ساله قرارداد خود با آرسنال قرار دارد. به این ترتیب ژیرود تا سال 2018 نزد توپچی‌های لندن باقی می‌ماند. ژیرود تا پایان تعطیلات سال نو به استراحت ادامه می‌دهد تا بطور کامل از بند مصدومیت رها شود. پیش بینی می‌شود قرارداد جدید ژیرود دستمزد هفتگی او را تا 80 هزار پوند افزایش دهد.

آرسن ونگر پس از مصدومیت ژیرود بلافاصله دنی ولبک را خریداری کرد تا جای خالی مهاجم فرانسوی را پر کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آرسنال ، آرتتا ، ژیرود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار