معاون اداره امور جوانان اداره کل استان البرز در کرج خبر داد.

 قدرت الله شمیرانی،‌ معاون اداره امور جوانان استان البرز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ همزمان با هفته ازدواج ، 100 غرفه با موضوعات مختلف و به منظور تحکیم پایه‌های ازدواج در کرج برگزار می‌شود.
 
وی افزود: غرفه‌های نمایشگاه به دستگاه‌های دولتی، نشریات و سازمان‌های مردم نهاد که در امر ازدواج مشارکت دارند تعلق دارد و بقیه غرفه‌ها نیز به جهزیه و کالاهای مربوطه به آن اختصاص داده شده است.
 
معاون اداره امور جوانان تصریح کرد:‌هدف از برگزاری نمایشگاه، همکاری منسجم ملی در امر ازدواج فرهنگ سازی در جهت ازدواج سالم و منطقی، اطلاع رسانی و افزایش آگاهی جوانان و والدین همکاری دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از ازدواج بررسی حساسیت موضوع ازدواج و معرفی خدمات دستگاه‌های مختلف دولتی در امر ازدواج است.
 
شمیرانی در  ادامه بیان کرد:‌کارگاه‌های آموزشی ژنتیک، مشاوره‌های ازدواج به منظور تحکیم بنیان خانواده، مشاوره‌های قبل، حین و بعد از ازدواج، مشاوره حقوقی توسط کارشناسان دادگستری، آموزش روان شناسی زوجین بیشتر در این نمایشگاه برگزار می‌شود.
 
وی عنوان کرد:‌جشنواره پیوند‌های آسمانی نیز در حاشیه نمایشگاه به منظور تجلیل از خیرین در امر ازدواج و معرفی آیین و سنن ازدواج ایرانی از ساعت 22 تا 20 برگزار می‌شود.

شمیرانی در خاتمه با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از پنجم تا نهم مهر در مدت 5 روز ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند از ساعت 10 تا 13 و 22 تا 16 شب که در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می ‌شود بازدید کنند.

انتهای پیام/  
برچسب ها: نمایشگاه ، ازدواج ، آغاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار