منابع صهیونیستی از کشف اجساد 3 نظامی این رژیم که پس از بازگشت از جنگ غزه خودکشی کرده اند خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، منابع صهیونیستی روز دوشنبه از کشف اجساد سه نظامی این رژیم که پس از بازگشت از جنگ غزه  خودکشی کرده اند خبر دادند.

 منابع صهیونیست اعلام کردند پلیس نظامی این رژیم به تازگی تحقیقات درباره مرگ سه نظامی ارتش این رژیم را که به سبب مشکلات روحی و روانی ناشی از شرکت در جنگ غزه  خودکشی کرده اند آغاز کرده است .

در همین حال روزنامه صهیونیستی معاریو در این خصوص نوشته است این سه نظامی با روشی مشابه و با شلیک گلوله خودکشی کرده‌اند و اسلحه آن‌ها در کنار اجسادشان قرار داشته است. همچنین دو تن از انها در مقر استقرار نیروهای نزدیک مرزهای غزه دست به خودکشی زده اند.

 روز نامه معاریو به نقل از یک افسر بلندپایه صهیونیستی در بیمارستان روانی ارتش این رژیم نوشته است در سال گذشته میلادی فقط 8 نظامی این رژیم خودکشی کردند اما فقط در چند هفته اخیر 3 نظامی اسراییلی دست به خودکشی زدند . وی افزود ارتش آمار دقیقی درباره موارد خودکشی در میان نظامیان خود در سال جاری نمی دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: خودکشی ، نظامی ، صهیونیست ، جنگ ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامي
۱۷:۲۰ ۰۸ مهر ۱۳۹۳
مگه اين سه نفر كه نام برديد شرمنده هم ميشوند كه خودكشي هم بكنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۳
نظامیان رژیم صهیونیستی وقتی به وجدان خود مواجه می شوند به عمق جنایاتی که برعلیه مردم بی گناه و بی دفاع غزه انجام داده اند ، پی می برند ، آنوقت ترجیح می دهند زنده نباشند و هر شب کابوس کشتار زنان و کودکان بی دفاع غزه و خراب کردن مساجد و خانه و کاشانه این مردم بی گناه را نبینند .
البته این خودکشی ها ادامه خواهد داشت و احتمالا نتانیاهو و لیبرمن و لیونی هم از شرم جنایتکار بودن خود کشی کنند .
Iran (Islamic Republic of)
afsar
۱۰:۱۵ ۰۸ مهر ۱۳۹۳
شاید این طور ی می خواستن کمی از گناه خود کم کنند
آخرین اخبار