برنامه های هفته پارالمپیک در آذربایجان شرقی از سوی سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در جلسه ستاد گرامیداشت هفته پارالمپیک در آذربایجانشرقی گفت: به برکت جمهوری اسلامی توجه زیادی به ورزش جانبازان و معلولان شده است.

سیدمحمد شروین اسبقیان اظهار کرد: پیروزی ها و موفقیت های این قشر از جامعه در میادین مختلف ورزشی بین المللی نمونه از دستاوردهای این توجهات بوده است.

وی توجه به مقوله سلامت این قشر از جامعه را مهم ترین دغدغه اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: روی آوردن این قشر جامعه به ورزش، علاوه بر سلامتی امید به زندگی را نیز در بین آنها زیاد کرده است.

اسبقیان گفت: کمک اداره کل ورزش و جوانان به این قشر از جامعه به ورزش محدود نبوده و موضوعات مختلفی همچون اشتغال آنها را پیگیری می کند.

وی اضافه کرد: تعامل با دستگاههای اجرایی ذیربط همچون آموزش و پرورش استثنایی ، بهزیستی ، صدا و سیما ، شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران در دستور کار اداره کل قرار دارد و با همکاری و تعامل می توان خدمات بهتری به این قشر ارایه کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در ادامه تصریح کرد : همزمان با آغاز هفته پارلمپیک از 18 مهر ، روز جمعه همایش پیاده روی جانبازان و معلولین در پارک ائل گلی تبریز از ساعت 8 صبح ، حضور  جانبازان و معلولین در مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و شهدای جنگ تحمیلی ساعت 10 و جانبازان و معلولین در نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

 وی در ادامه بیان داشت : در ادامه این هفته همچنین حضور در آسایشگاههای معلولین ، شناساندن جنبش پارالمپیک در مدارس و دانشگاهها ، برگزاری جشن عید سعید غدیر خم و تجلیل از قاریان برتر قران معلول و نابینا ، دیدار با ورزشکاران پارالمپیکی و همایش بزرگ پارالمپیک روز چهارشنبه 23 مهر در سالن شهید صمد اقدمی از ساعت 10 الی 12 برگزار خواهد شد.
 انتهای پیام/

 

برچسب ها: اعلام ، برنامه ، پارالمپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.