راجر‌ فدرر‌، تنیسور مشهور در یک کارت پستال در کشور قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری aki راجر فدرر ستاره مشهور دنیای تنیس در یکی از شهر های هندوستان به نام جیپور حرکت کرده و در رودخانه کنگ شیرجه می‌زند و در ادامه مسیر قلاده یک میمون را بر دست می گیرد.

 
این اتفاق در نتیجه یک ابتکار عمل فتوشاپی برای راجر فدرر تنیسور مشهور سوئیسی در هندوستان رخ داده  و در توئیتر این ورزشکار مشهور در اختیار کاربرانش قرار می گیرد تا پیشنهاد تازه‌ای باشد برای کسانیکه اخبار مربوط به فدرر را دنبال می کنند و بروند و از مناطق دیدنی هندوستان دیدن کنند.

 
این ابتکار عمل فدرر در شبکه اجتماعی توئیتر با یک موفقیت پیروزی  بسیار بزرگ همراه شده و گونه بسیاری از مردم دنیا را به هندوستان جلب کرد.

همه چیز در واقع از جایی شروع شد که فدرر ستاره مشهور دنیای تنیس تصمیم به حضور در رقابتهای بین‌المللی تنیس در دهلی نو که در تاریخ هفتم و هشتم دسامبر برگزار خواهد شد، گرفت.

راجرر‌ فدرر‌ در رابطه با این ابتکار فتوشاپی از هوادار‌انش اینگونه کمک خواست: من باید به هواداران هندی خود که دهلی و دو روز تمام مرا حمایت می‌کنند، کمک کنم. این در حالیست که زمان زیادی برای معرفی مکانهای بسیار زیبایی که در هندوستان وجود دارد، نخواهم داشت برای همین از هواداران خود کمک می‌خواهم تا در این رابطه اقدامات لازم را انجام داده و عکس مکانهای زیبای هند را برایم از طریق توئیتر ارسال کنند.

هواداران هندی فدرر در برابر این دوخواست با آغوش باز پیش‌رفته و عکس‌های بسیار زیبایی برای وی ارسال کردند.


حالا این هواداران می توانند عکس‌های زیبایی را از این قهرمان بزرگ را در حالیکه سوار بر شتر در بیابانهای راجاستان هند در گذر بوده و در ادامه سوار بر کامیون از صحرا گذر کرده و از کنار شترها می‌گذرد و به تاج محل می‌رسد را مشاهده کنند.


فدرر در شبکه اجتماعی خود نوشت: پیشنهادات بسیاری در رابطه با مکانهای زیبای هند به من شد که همگی برای من بسیار خوشایند بود و من باید از میان همه این پیشنهادات، انتخاب های مورد نظرم را می‌کردم و در نهایت این کار را انجام دادم.

گفتنی است راجرر فدرر از این طریق خواست تا هواداران خود در سراسر جهان را متوجه مکانهای توریستی حاضر در هندوستان کند تا از این طریق حمایت‌های لازم را از مردم  هند در خلال این تورنمت بین الملیی داشته باشد.


او امیدوار است که هواردارانش نقش یک نیروی بسیار موثر و کمکی را در این رقابتهای بین المللی داشته و او را در کسب نتیجه مورد نظرش حمایت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فدرر ، هند ، شبکه اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار