سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بدشانسی گيتي‌پسند و درخشش دروازبان دبیری را تنها عوامل شکست می داند.

محمد کشاورز مربی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان پس از نخستین شکست فصل مقابل مدافع عنوان قهرمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازی با دبیری بازی بسیار زیبایی بود و تمام لحظه ها با هیجان دنبال شد و تماشاگران از این دیدار لذت بردند چرا که تیم ما همواره در  حال حمله بود تا به رقابت هيجان ببخشد اما ضمن ارادتی که نسبت به شمس و تیم دبیری تبریز دارم باید بگويم اصلا مستحق شکست نبودیم و دبیری خوش شانس بود که توانست این سه امتیاز را کسب کند.
 
کشاورز در ادامه در مورد پذیرفتن دو گل در ابتدای بازی و چگونگی شکست هفته پنجم گفت: رقابت اين هفته را خیلی خوب اغاز کردیم و با پرس خوب، در پنج ، شش دقیقه ابتدایی حریف را تحت فشار گذاشتیم و موقعیت های خوبی بدست آوردیم اما همان قانون نانوشته فوتسال به اجرا درآمد که وقتی گل نزنید گل می خوریدو ما هم در دو  موقعیت ۵۰-۶۰ درصدی دوبار گل خوردیم. در ادامه بازی باز هم در اختیار ما بود و تیم دبیری در حالت خوش بینانه ۳-۴ بار به دروازه ما رسید.
 
وي اضافه كرد: چرخش توپ عالی و بازی و موقعیت ها به طور کامل در اختیار ما بود و ۶ بار توپ را به تیرک دروازه دبیری زدیم و ۴-۵ موقعیت تک به تک را دوروازبان دبیری از بازیکنان ما گرفت. حدود ۴۰ شوت به دروازه دبیری روانه کردیم اما متاسفانه روز ویژه ای برای دروازبان دبیری بود و مانع از پیروزی ما شد. به هر روشی که تصور کنید، موقعیت ایجاد کردیم و هر بازیکنی که به زمین فرستادیم حداقل یک توپ خیلی خوب را از دست داد و در نتیجه تیم دبیری با کمک شانس و دروازبانش به برتری رسید.


انتهاي پيام/

برچسب ها: فوتسال ، کشاورز ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار