نخست وزیر عراق در سخنانی تاکید کرد دولت عراق اجازه بمباران غیرنظامیان را نخواهد داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از السومریه نیوز: "حیدر العبادی" روز دوشنبه در سخنانی با تاکید بر اینکه دولت عراق اجازه بمباران غیرنظامیان در هیچ منطقه‌ای از این کشور را نخواهد داد، افزود: عراق به نیروهای زمینی بین‌المللی نیازی ندارد.

وی در جریان نشست خبری مشترک با "سید عمار حکیم" رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با بیان اینکه ما صرف نظر از طوایف و دین شهروندان مسئولیت حمایت از آنها را بر عهده داریم، اضافه کرد: من تعهد می‌دهد که از هر سرباز و تمامی شهروندان دفاع کنم و اجازه بمباران مناطق غیرنظامی را نخواهم داد.

نخست وزیر عراق گفت: کشورهای ائتلاف جهانی در جریان اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، بر احترام به حاکمیت عراق تاکید کردند و ما اطمینان‌هایی در مورد عدم اعزان نیروی زمینی به عراق دریافت کردیم.

"حیدر العبادی" تاکید کرد: عراق به نیروهای زمینی بین‌المللی نیازی ندارد به دلیل اینکه این کشور دارای شمار زیادی از سربازان و نیروهای داوطلب مردمی است که توانایی ریشه‌کن کردن گروه تروریستی داعش را دارا هستند.

وی اضافه کرد: نیروهای عراقی از پوشش هوایی کشورهای ائتلاف و همچنین حمایت لجستیکی و دریافت سلاح و تجهیزات جنگی برخوردار هستند.

انتهای پیام//



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار