کارگردان"گام شیدایی"‌گفت:‌ سالن‌های سینمایی موجود در تهران هیچ تناسبی با میزان جمعیت در کشور و حتی تهران ندارد.

حمید بهمنی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت:‌ کمبود سینما برای فیلمسازان مشکلاتی را مثل پوشش ندادن پخش بسیاری از فیلم‌ها و در نتیجه بروز مشکلات اقتصادی رقم می‌زند؛ و برای مخاطبان سینما به دلیل این که امکان ورود به سینما به دلایل مختلف مثل دوری از سینما، جای پارک و امکانات رفاهی وجود ندارد؛ مخاطب را به دیدن فیلم به صورت دی وی دی مجاب می‌کند.
 
وی عنوان کرد:‌ باید در بعضی از مناطق تهران چندین سینما تعبیه کرد تا این مشکلات رفع گردد، مهم تر از سینما و سالن‌های آن مسئله‌ی فیلم و جذابیت آن است که به عوامل متعددی از قبیل فیلمنامه مناسب کارگردان و عوامل حرفه‌ای باز می‌گردد.
 
بهمنی در ادامه گفت: سینما‌های قدیمی که نیاز به بازسازی دارند باید نوسازی شوند و همان‌گونه که سینمای آزادی به یک پردیس سینمایی تبدیل شده که باعث برطرف شدن بخشی از مشکلات شده است.
 
وی اظهار داشت:‌ سینماهای تک سالن، با ظرفیت 700 نفر که تنها 5 تماشاگر دارد بهتر است با تغییر ساخت و تبدیل به پردیس سینمایی و ساخت چند سالن و اکران فیلم‌های متنوع تعداد بیشتری از تماشاگران را به سینما جذب کنند.
 
بهمنی کارگردان سینما خاطر نشان کرد:‌ برای جذب شدن فیلمنامه‌ها باید فیلمنامه خوب نوشته شود، صدا و تصویر مناسب داشته باشیم.
 
وی در پایان برای دیجیتالی شدن سینماها مطرح کرد:‌ با توجه به دیجیتالی شدن سینماها صدا و شفافیت فیلم ‌ها حائز اهمیت است و برای وقوع این اتفاق زمان لازم است و به دلیل دیجیتالی بودن سیستم ‌های سینمایی از نظر تجهیزات هیچ مشکلی نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: سالن ، تناسب ، سینما ، جذابیت ، اکران ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار