سردار اشتری در سومین نشست تخصصی پلیس بین الملل ناجا با قضات خبر داد

افزایش خروج مجرمان از کشور / مجرمان باید ممنوع‌الخروج شوند

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به افزایش خروج مجرمان از کشور گفت:این افراد اغلب متهم به کلاهبرداری و جرایم جنایی هستند که با هماهنگی قوه قضائیه باید ممنوع‌الخروج شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سردار حسین اشتری در سومین نشست تخصصی پلیس بین الملل ناجا با قضات که صبح امروز برگزار شد، عنوان کرد: امروز با هماهنگی بین قوه قضاییه و پلیس به حمدالله دفاع از مظلوم و احقاق حق در جامعه در جایگاه خوب و مناسبی قرار دارد که طی یک دهه گذشته این هماهنگی بین قضات و قوه قضاییه و همکاران ما در ناجا در حد خیلی خوبی بوده است و نتایج کار نشان می‌دهد این هماهنگی‌ها روز به روز بیشتر شده و اثرات در جامعه مشخص و مشهود است.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه گزارشات ما نشان می‌دهد که خروج مجرمان از کشور افزایش یافته، اظهار داشت: برخی از کشورها که با ایران عناد دارند به این افراد پناه می‌دهند، البته ما با کشورهای همسایه و اینترپل مذاکراتی داشتیم و آنها قول‌هایی به ما داده‌اند.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به افزایش خروج مجرمان از کشور،  گفت:این افراد اغلب متهم به کلاهبرداری و جرایم جنایی هستند که با هماهنگی قوه قضائیه باید ممنوع‌الخروج شوند. 

وی با اشاره به اینکه در پناه سازمان‌های خارج از کشور مجرمان تقویت شده‌اند، افزود: بعضی از پایگاه‌هایی که مجرمان به آن رجوع می‌کنند تا نزدیکی مرزها آمده‌اند و حتی می‌توان در برخی از نقاط پس از 50 تا 60 کیلومتر از مرز به این پایگاه‌ها رفته و مجرمان ادعا کنند که پناهنده شده‌اند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: خروج ، مجرم ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار