جدیدترین جراحی‌های جهان در سال 2014

در بعضی موارد شیوه درمان بیماری‌های به شکلی تغییر کرده است و با پیشرفت علم در حوزه پزشکی بیماریها به شیوه‌ای متفاوت درمان می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،

1. درمانگاههای مخصوص سرطان: جراحی‌های سیستماتیک مانند ماساژ هیپوترمی می‌تواند بدون عوارض جانبی سرطان مغز،سرطان ریه، سرطان روده بزرگ، سرطان پانکراس و ... را با موفقیت درمان کند.

2. جراحی کاهش وزن: دستگاههای us با برقراری ارتباط با معده می‌توانند باعث کاهش وزن و از دست دادن وزن اضافی شوند. تعدادی از متخصصان گوارش مکزیکی در مونتری مریدا و پورتو با تسلط بر این شیوه توانسته‌اند چاقی را به شیوه‌ای جدید در تمام کشورهای دنیا درمان کنند.

3. برگشت و جراحی ستون فقرات: کمری پویا راهکاری نسبتا جدید برای درمان کمر درد است که نشان دهنده یک پیشرفت هیجان انگیز در تاریخ 100 ساله عمل جراحی ستون فقرات است.

4.جراحی تعویض مفاصل ران: برخی از بهترین جراحان ارتوپدی جهان در خارج از ایالات متحده بیمارستان آنجلس با جراحی‌های پیشرفته لگن و به شیوه‌ای حرفه‌ای توانسته‌اند مفاصل را جایگزین یکدیگر کنند.

5. جراحیهای بنیادی سلول درمانی:بسیاری از کارشناسان سلولهای بنیادی بزرگسالان در موسسه پزشکی احیا در بیمارستان تی جوانا توانستند با کمک سلولهای بنیادی بیماری پارکینسون، اوتیسم، سرطان و آلزایمر را به شیوه‌ای نوین جراحی کند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.