سباستین فتل گفت: شک ندارم دلیل عدم موفقیت بزرگم در این فصل ناهماهنگی سبک رانندگی‌اش با اتومبیل این فصل ردبول است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سباستین فتل که در چهار سال گذشته توانسته بود به عناوین قهرمانی جهان دست پیدا کند، در این فصل مغلوب هم تیمی خود دنیل ریکاردو شد که به تازگی وارد ردبول شده است. در حالی که ریکاردو در این فصل توانست سه بار به عنوان برنده در سکوی قهرمانی دیده شود، بهترین نتیجه برای فتل کسب رده دومی در گرندپری سنگاپور بود.

فتل گفت: هر زمانی که قصد داشتم به اتومبیل فشار بیاورم، نشد.

این بستگی به کاراکتر اتومبیل این فصل، میزان نیروی رو به پایین و البته فرسایش تایرها دارد. هنوز در برخی از نقاط پیچ به چیزهایی که می خواستم نرسیدم.

وی افزود: این یک بهانه نیست، چون باید حداکثر عملکرد اتومبیل را در پیست به نمایش بگذارم. در این زمینه خیلی پیشرفت داشتیم، اما هنوز باید خیلی چیزها را بهتر از گذشته بسازیم.

بسیاری باور دارند فتل دیگر نمی تواند مانند فصل‌های گذشته اتومبیل را به درستی و با تمام قدرت به سمت پیچ هدایت کند. به غیر از این، فتل در سال های گذشته بهترین راننده ای بود که می توانست از سیستم اگزوز دمنده در دیفیوزر استفاده کند. دیگر چنین آوانتاژی هم برای او وجود ندارد.

فتل ادامه داد: مشکلات این چنینی باعث می شود نتوانید اتومبیل را با حداکثر توانش در پیست برانید. به طور معمول همیشه با حداکثر توان رانندگی می کنید. اما فشار شما به اتومبیل و یا کند بودن شما بستگی به عملکرد آن لحظه اتومبیل دارد.

در این فصل همیشه نمی توانم از حداکثر توان اتومبیل استفاده کنم. همیشه این امکان برایم وجود ندارد. به همین دلیل با مشکل مواجه می شوم.

فتل باور دارد با اتومبیل فعلی ردبول نمی تواند بیش از این در پیست ها قدرت نمایی کند. اما می تواند در فصل آینده این وضعیت را تغییر دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار