ابراهیم گلفام در مراسم رونمایی از 5 عنوان کتاب گفت: رزمندگان دفاع مقدس با ایثار و شهادت خود توانستند تاریخ دفاع مقدس را به همگان معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ ابراهیم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آجا در رونمایی 5 عنوان کتاب گفت: دفاع مقدس گنجینه تمام نشده ای است که ملت ایران درگیر این حجمه عظیم  بوده که تمام بلوک شرق و غرب از آن بر ضد امت شهید پرور ایران حمایت می‌کردند واقع شد.

وی افزود: جنگ آبروی ملت ایران بود و ایران توانست در 8 سال دفاع مقدس نه تنها یک وجب از خاک خود را از دست ندهد بلکه توانست به تمام جهانیان ثابت کند که هیچ وابستگی‌ به هیچ قدرتی ندارد.

گلفام افزود: این انقلاب از بدو شکل‌گیری توانسته ماهیت خود را به تمام  ملت های آزاده دنیا صادر کند و در این عصر شاهد بیداری اسلامی هستیم.

وی گفت: این جنگ داروی تلخی بود که باید می‌خوردیم تا در مقابل حوادث بیمه شویم.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آجا اظهار داشت: ملت مسلمان ایران سعی کرد به استقامت برسد و دشمنان در مقاطع مختلف مشکلاتی را بر سر انقلاب بوجود آورد. لانه جاسوسی، ترور گروهک‌های منافقین، فتنه و ترور سرداران شهید که این اراده را از ملت ایران نتوانستند بگیرند.
 
وی در ادامه گفت: هدف از ورود سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آجا در حوزه کودک این بود که بتواند ابعاد جنگ را به نسل 4 و 5 انقلاب منتقل کند. در همین راستا موقعی که حضرت امام خمینی (ره) در سال 1342 می‌پرسد که، با چه نیرویی می خواهید با استکبار مقابله کنید؟، سربازان من در قنداق‌ها هستند.

وی افزود: امام خمینی (ره) توانست با 15 سال کار فرهنگی با همراهی بزرگانی نظیر شهید مطهری، حجت‌ الاسلام قرائتی، و آیت‌الله امامی کاشانی، سردارانی تربیت کند که بعد از گذشت سالیان دراز هنوز یاد آنها زنده است.

وی ادامه داد: کودک بعنوان یک سنگ محسوب می‌شود که اگر بر روی این سنگ چیزی نوشته شود تا آخر عمر باقی‌می‌ماند و فرهنگ دفاع مقدس را از مهد کودک ها باید آغاز کرد.

وی خاطر نشان کرد: نباید به چند کتاب اکتفا کرد بلکه با تجدید چاپ انواع کتاب در حوزه کودک می توان به این مهم دست یافت.

انتهای پیام/
برچسب ها: سازمان ، دفاع ، مقدس ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.