قائم مقام وزیر جهادکشاورزی در امور مجلس با بیان اینکه هر کسی بخواهد دام سبک صادر نماید ما تماماً حمایت می کنیم افزود: شرایط صادرات این محصول به سایر کشورها فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، آقائی در جلسه بررسی مشکلات بخش کشاورزی شهرستان سراب ادامه داد: بر پایه سیاست های اساسی و زیربنایی وزارت جهاد کشاورزی در راستای تحقق اهداف توسعه پایدار بخش کشاورزی و برای ارتقای کمی و کیفی تولیدات کشاورزی و کاهش ضایعات در مراحل کاشت، داشت و برداشت ، مکانیزاسیون کشاورزی و انجام به موقع عملیات کشاورزی در اولویت می باشد.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که از تمام توان، پتانسیل و ظرفیت های موجود کشور استفاده کنیم تا به سمت خودکفائی حرکت کنیم افزود: این موضوع در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

قائم مقام وزیر جهادکشاورزی در امور مجلس با بیان اینکه با توجه به تدابير انديشيده شده ، کشاورزان نبایستی دغدغه اي براي فصل کشت داشته باشند ادامه داد: تامین امنیت غذایی کشور اصل مهمی در فعالیت های کشاورزی می باشد و این مسئله یکی از سیاست های اساسی و کلان اعلام شده توسط مقام معظم رهبری بوده و دولت و مجلس با حساسیت ویژه ای پیگیر رفع مشکلات و گشایش مسیرهای توسعه ای در این حوزه هستند. 

قائم مقام وزیر جهادکشاورزی در امور مجلس گفت: انشاءالله تا آخر آبان ماه مشکل قانونی و اعتباری سد تاجیار در شهرستان سراب را حل و پروژه به افتتاح برسد .

آقائی با بیان اینکه مشکلی از لحاظ اعتبار نداریم افزود: شهرستانها می توانند در ایجاد صندوق توسعه بخش کشاورزی پیش قدم شوند و هر چه قدر پول گذاشتند دولت آماده است 49 درصد آنرا واریز صندوق می کند تا در خدمت تولید باشد و در این خصوص گندمکاران این شهرستان در اولویت می باشند.

وی با بیان اینکه هر کسی بخواهد دام سبک صادر نماید ما تماماً حمایت می کنیم افزود: شرایط صادرات این محصول به سایر کشورها فراهم شده است.
 
انتهای پیام/ش/ن
برچسب ها: حمایت ، وزارت ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.