مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: کارت معافیت بختیار رحمانی همچنان در حال بررسی است و امیدواریم هر چه زودتر مشکل این بازیکن حل شود.

 نعیم سعدآوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت کارت معافیت بختیار رحمانی اظهار کرد: بختیار رحماین برای رسیدگی به وضعیت کارت معافیتش باید یک سری مدارک مورد نیاز را ارائه دهد وهمچنان در  حال پیگیری وضعیتش است ولی هنوز قضیه رسیدگی به کارت‌اش نه صد درصد حل و نه منتفی شده است.
 
 وی در ادامه افزود: امیدواریم به کسب  نحوی هر چه سریعتر مشکلش حل شود چرا که بختیار رحمانی یکی از مهره‌های تاثیر گذار در تیم فولاد خوزستان است و در تلاش هستیم تا وضعیت این بازیکن مشخص شود تا از حضورش در تیم فولاد خوزستان بهره لازم ببریم.
 
 وی همچنین درباره بازیکنانی که کارت معافیتشان‌ باطل شده بیان کرد: آرش افشین و ولید مشایی زاده دو بازیکنی هستند که به دلیل ابطال کارت معافیتشان‌ از لیست تیم فولاد خوزستان خارج شدند و این بازیکنان دیگر نمی‌توانند این تیم را همراهی کنند.
 
سعد آوی همچنین درباره فهرست تیم ملی و حضور سه بازیکن این تیم در این فهرست عنوان کرد:مهرداد جماعتی، احمد  عبداله زاده و سروش رفیعی سه بازیکنی هستند که در فهرست تیم ملی قرار گرفته‌اند و از این سه بازیکن درخواست ارائه پاسپورت برای سفارت پرتغال را کرده‌اند ولی در کل به غیر از این سه بازیکن مورد نظر، بازیکنان دیگری نیز از تیم فولاد خوزستان بودند که استحقاق پوشیدن تیم ملی را داشتند و امیدوارم که این بازیکنان در بازی‌های آینده شایستگی‌های خود را نشان بدهند و از دید مربیان تیم ملی به نحوی پوشیده نباشند.
 
وی در ادامه بیان کرد: امیدوارم از بازیکنان دیگرمان نیز در اردوهای بعدی برای حضور در تیم ملی استفاده کنند آنها از طریق مربیان تیم ملی دعوت شوند.
 
 مربی تیم فولاد خوزستان درباره اینکه آیا تعطیلی در لیگ به خاطر جام حذفی در تیم‌ها اثر گذار است یا خیر خاطر نشان کرد: شک کنید که این تعطیلی در لیگ اثر گذار  است چرا که هر موقع وقفه‌ای طولانی بوجود می آید قطعا قطعا این مساله به نحوی در شرایط و کیفیت لیگ تاثیر گذار است.
 
وی در ادامه افزود: اگر لیگ پویایی داشته باشیم می توانیم آثار خوب آن را ببینیم ولی اگر لیگ منقطع‌ و طولانی مدت تعطیلی داشته باشد آثار مخرب آن را نیز نظاره گر هستیم که وجود این شرایط برای فوتبال کشورمان جالب به نظر نمی‌رسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ابطال ، کارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار