نماینده مردم اسلام آباد در مجلس گفت: این شهرستان با سابقه درخشان 8 سال جنگ تحمیلی یک فرماندار انقلابی و ولایت مدار ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ علی جلیلیان نماینده اسلام‌آباد در مجلس در جلسه علنی امروز (6 مهر) در تذکر شفاهی به وزیر دفاع گفت: دو سال پیش مصوب شد در شهرستان اسلام‌آبادغرب کارخانه قند 5 هزار تنی ساخته شود و در این راستا نیز جانمایی هم به عمل آمد، اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است.
 
این نماینده در تذکری به وزیر نفت اظهار داشت: همانطور که می دانید  اسلام آباد 8 سال درگیر جنگ مستقیم بوده و قرار بر این است که در این شهرستان یک واحد پتروشیمی ساخته شود که متاسفانه هنوز هیچ اقدام عملی به وجود نیامده است.
 
جلیلیان در تذکری به وزیر کشور اظهارداشت: اسلام‌آباد با سابقه‌ای درخشان و 8 سال جنگ تحمیلی نیازمند یک فرماندار باتجربه،‌ متدین،‌ انقلابی و ولایت‌مدار است.
 
وی افزود: متاسفانه فرماندار این شهرستان در روز اول سال تحصیلی در سخنرانی نسنجیده‌ای گفته است که برخی از مسئولان شهرستان‌های سرپل ذهاب،‌ قصر شیرین و گیلانغرب فرار کرده است و این اظهارات را به نمایندگان مجلس نسبت داده است.
 
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: این نسبت‌ها از مصادیق بارز نشر اکاذیب است و منجر به نگرانی مردم شده و وزیر کشور هرچه سریعتر باید اقدام قاطع را به عمل آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار