امیر علی سعادتمند گفت: رضا مقدم و کاوه موسوی در پرتا‌ب‌هایشان سه خطا مرتکب شدند و البته باید این موضوع بررسی و کارشناسی شود تا دلایل آن مشخص شود.

 امیر علی سعادتمند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دو و میدانی کاران اعزامی تاکنون نتایج خوبی را گرفتند به خصوص لیلا رجبی، با گذراندن اردوهای مستمر و فشرده در خارج از کشور،‌موفق به اخذ مدال نقره شد.
 
 وی در خصوص پرتابگران چکش اظهار کرد: مقدم و موسوی در پرتاب‌هایشان با سه خطا از دوره مسابقات حذف شدند که باید این خطاها بررسی تا مشکل شناسایی گردد، البته دو و میدانی رشته‌ی بسیار حساسی است و همه شرایط جوی و مسابقه‌ای و حتی دایره پرتاب را باید مورد ارزیابی قرار داد تا نقطه  ضعف را پیدا کرد.
 
 امیر علی افزود: در ماده پرش ارتفاع تیم‌مان شانس کسب دارد و در پرتاب دیسک می‌توان گفت که از حالا مدال طلای احسان را کنار گذاشتند و امیدواریم محمد صمیمی نیز رقابت نزدیکی با احسان داشته باشد تا مقام های اول و دوم آسیا را برای کشورمان گردد.
 
 مربی پرش سه گام گفت: ورزشکاران دو و  میدانی اردوهای خیلی خوبی را پشت سر گذاشته اما نمی‌توان رقابت‌ها را پیش‌بینی نمد چرا که شرایط مسابقه بسیار حساس است و بچه‌ها در آنجا فشار روانی زیادی را تحمل می‌کنند.

سعادتمند درباره رسیدگی به دو و میدانی تصریح کرد: همه رشته‌های ورزشی کشور به غیر از فوتبال در کشمکش با مسائل مالی هستند. چنانچه مشکلات مالی فدراسیون حل شود، می‌توان مربی‌های خیلی خوب را استخدام نمود و دو و میدانی در این صورت پیشرفت قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. اما در حال حاضر بچه‌ها تنها با علاقه و عشقی که به ورزش و کشورشان دارند، در این رشته فعالیت و عنوان و مقام‌هایی را به ارمغان می‌آورند.

کارشناس دو و میدانی افزود: دو و میدانی یکی از ورزش‌های پایه است و فدراسیون دو و میدانی از سایر فدراسیون‌ها توانمندتر عمل می‌کند و استعدادهای خوبی در حال شکفتن است و تنها باید آنها را شناسایی و درصدد رشدشان برآمد.

وی گفت: همان‌طور که می‌دانید کشورهایی که مدال‌های اول تا سوم را کسب می‌کنند دو و میدانی بسیار خوبی را دارند و این رشته مقرون به صرفه‌تر است و ما نیز باید روی این رشته‌ی پایه سرمایه‌گذاری کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مقدم ، موسوی ، خطا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار