سومین تغییر در لیگ برتر فوتبال اتفاق افتاد و نتایج ضعیف یک مربی کیفی دیگر را تغییر داد و مسئولان و مسجدسلیمان‌ نیز مجید باقری‌نیا را به خانه فرستادند و بهروز مکوندی‌را جایگزین‌ این مربی کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بعد از برکناری کرانچار‌ و علی دایی نوبت به مجید باقری نیا‌ رسید که از قطار لیگ برتر پیاده شود و بهروز مکوندی‌جایگزینش‌ در تیم نفت مسجد سلیمان شود.
 
 اگر مربیان عوض می‌شوند به دو دلیل این امر اتفاق می‌افتد این مربیان از لحاظ کمیتی تیمشان دچار مشکل می‌شود. منظور از کمیت همان نتیجه است در فوتبال نتیجه، کمیت کار است.
 
در صورتی که تیمی فاقد نتیجه مطلوب باشد خود به خود اولین عامل را که کمیت بازی است از دست داده است اما از دست دادن کمیت نتیجه بازی در لیک لحظه بحرانی تبدیل به از دست دادن کیفیت بازی می‌شود.
 
 در واقع ما نمی‌توانیم بگوئیم که تیمی از نظر کیفیتی خوب بازی می‌کند اما کمیتی به دست نمی‌آورد زیرا نتیجه که همان کمیت بازی است ریشه در درون کیفیت بازی دارد بدین ترتیب مدیران باشگاه‌ها هم حق دارند که به دنبال نتیجه باشند یا به عبارتی آنها به دنبال کمیت هستند اما مربیان بایستی کمیت را در کیفیت تیمشان جستجو کنند.

 کیفیت بازی در درون یک تیم عبارتند از دویدن خوب، توپ را به خوبی به حرکت در آوردن، دارای طرح دفاعی و حمله‌ای بودن، کنترل خوب حریف در جریان بازی، کنترل نمودن تیم در طول فصل، استراتژی داشتن بررسی، آنالیز حریف به دقت، دارای انعطاف تاکتیکی، دوری از یکنواختی ، سادگی و بی برنامگی اگر همه این مولفه‌ها در درون یک تیمی بکار گرفته شود هم کیفیت تیم بالا می‌رود و هم کمیت تیمی حاصل می‌شود که همانا نتیجه است پس درست است که می‌گویند مدیران به دنبال نتیجه هستند اما کمیت و کیفیت هم دو روی یک سکه هستند مدیران یک روی آن را می‌خواهند و مربیان روی دیگر را باید پرورش دهند.
 
 به هر حال باید دید بعد از سومین تغییر مربی که در تیم نفت مسجد سلیمان اتفاق افتاد در روزهای آینده چه مربی از قطار لیگ پیاده می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، دلایل ، منجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار