به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، روحاله دهقان با بیان اینکه در دنیای امروز فناوری اطلاعات در کسب و کار شرکتها به عنوان یک رکن اساسی و بسیار موثر مطرح است، گفت: مکانیزه کردن فعالیتها و فرایندها همواره به عنوان یکی از استراتژیهای فرابورس ایران مطرح بوده و پیادهسازی سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS) را نیز میتوان به عنوان اقدامی عملی در همین راستا عنوان کرد.
وی با اشاره به آغاز ششمین سال فعالیت فرابورس ایران و استقبال شرکتها برای حضور در بازارهای مختلف این رکن بازار سرمایه، افزود: با توجه به تمایل رو به رشد شرکتها برای ورود به بازار فرابورس ایران و افزایش تعداد درخواستهای پذیرش، سامانه جدید پذیرش به عنوان اولین نماد بیرونی سیستم مدیریت فرآیندهای کسب و کار در اختیار تمام متقاضیان پذیرش در فرابورس ایران قرار گرفته است که در این سامانه از این پس فرآیند پذیرش شرکتهای متقاضی، به طور کاملاً مکانیزه و الکترونیک انجام میشود.
وی با بیان اینکه گسترش روزافزون فعالیتهای فرابورس ایران و تنوع بسیار زیاد امور، بهرهگیری از سیستمهای مبتنی بر فناوری اطلاعات را به امری حیاتی برای این شرکت بدل کرده است، این رویداد را گامی مهم در راستای پیادهسازی همه جانبه ارتباطات الکترونیک برون سازمانی فرابورس ایران دانست و خاطر نشان کرد: سامانه پذیرش فرابورس این امکان را به شرکتهای متقاضی و مشاور پذیرش میدهد تا اطلاعات مربوط به مراحل انجام کار خود را به طور کامل دنبال کنند و تمامی مراحل از طریق این سامانه به ذینفعان مرتبط، اطلاعرسانی میشود.
مدیر فناوری اطلاعات فرابورس ایران یادآور شد: شرکتهای متقاضی پذیرش با ارسال درخواست خود از طریق وب سایت پذیرش فرابورس ایران به آدرس listing.ifb.ir وارد این فرآیند شده و پس از تایید اولیه توسط کارشناسان فرابورس و معرفی مشاور پذیرش از طرف متقاضی، سایر مراحل توسط مشاور مربوطه انجام میشود.
به گفته دهقان پاسخگویی مناسب و شایسته به مراجعین با امکان پیگیری و ارجاع امور از هر مکان و در هر زمان، ایجاد ارتباط موثر بین شرکت و مراجعین، تسریع در انجام امور و فرآیندها، عدم وابستگی امور ارجاعی به اشخاص و دسترسی لحظهای به اطلاعات ارجاعی به کارکنان برای مدیران از جمله کارکردهای سامانه جدید پذیرش فرابورس ایران است.
انتهای پیام/