مردم ایران به ویژه شهدا ، جانبازان، آزادگان به جهان نشان دادند که با ایمان قوی ، وحدت وپیروی از ولی فقیه می توان بر دشمنان پیروز شد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نکاء  درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری در حاشیه نمایشگاه  عکس و نقاشی که از روز پنجشنبه هفته گذشته در اداره فرهنگ و ارشد این شهرستان آغاز و تا 15 مهر ادامه دارد گفت:  دفاع مقدس مردم ایرا ن دنیا را متحیر کرد مردم ایران به ویژه شهدا، جانبازان وآزادگان نشان دادند چگونه می توان با ایمان به خدا ، حفظ وحدت و اطاعت از ولی فقیه  دشمن متجاوز تا بن دندان مصلح که از طرف کشورها ی قدرتمند جهان حمایت می شدند را شکست داده وبه پیروزی برسند.

 صفر پورافزود: شهدا جان گرانقدرخود را دادند و جانبازان دست و پا  و چشم خود را دادند و نفس هایشان را به شماره انداختند  و آزادگان شکنجه های سخت زندان های بعثی عراق را به جان خریدند اما حاضر نشدند مشتی از خاک وطن را به دشمن متجاوز بدهند.

وی تصریح کرد: برپایی  نمایشگاه  و دیگر برنامه هایی که شامل گلباران مزار شهدا ، دیدار با خانواده های گرانقدر شهدا ، برگزاری عصر شعرو تجلیل از شاعران پیشکسوت و جوان  که  با موضوع دفاع مقدس با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد و نیزبرگزاری پیاده روی خانوادگی  (از حرم تا حرم) از گلزار شهدا  تا گلزار شهدای گمنام این شهرستان  و دیگر برنامه های فرهنگی تنها برای نشان دادن گوشه ی کوچکی از آن همه بزرگی و رشادتها و جان فشانی های  شهدا ورزمندگان ، جانبازان و آزادگان و خانواده های گرامی و صبورشان است.

فرماندار شهرستان نکاء نیز در حاشیه این نمایشگاه گفت: 8 سال دفاع مقدس با اعتقاد قلبی وخالص واز روی علاقه بود. 

قاسمی طوسی افزود: نهضت 8 سال دفاع مقدس از برکاتش این بود که هر کسی بر اساس توانش در این جنگ سهیم بود و سهم شهدا ، جانبازان و آزادگان و خانواده هایشان بیشتر از همه مردم است.

وی خاطر نشان کرد: یاد و خاطره شهدا و دلیرمردان 8 سال دفاع مقدس باید برای همیشه زنده بماند و آرمان هایشان نسل به نسل انتقال یابد.

 انتهاي پيام/

برچسب ها: ساری ، دفاع ، مقدس ، ملت ، ایران ، شهدا ، دنیا ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.