یک نماینده مجلس گفت: کامرون نشان داد برخی رسانه‌ها در داخل ایران تا چه اندازه وابسته و خائن‌اند که دیدار رئیس جمهوری ایران و نخست‌وزیر انگلیس را به عنوان یک اقدام بی‌سابقه پوشش می‌دهند، ولی وقتی توهین نخست وزیر انگلیس را می‌بینند سکوت می‌کنند، که از این بابت از وی متشکریم.

"حمید رسایی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت های مثبت دولت در سازمان ملل گفت: ا زدولت این سوال را داریم که چرا نسبت به سخنان دیوید کامرون سکوت کرد و وقتی آقای روحانی پشت تریبون سازمان ملل قرار گرفت، پاسخ درخوری به کامرون نداد.

این نماینده مجلس با ابراز خوشحالی از اقدام دیوید کامرون اعلام کرد: کامرون مچکریم! و به خاطر این مچکریم که وی ماهیت پلید خود را به راحتی به مردم ایران نشان داد و مشخص کرد برخی رسانه‌ها در داخل ایران تا چه اندازه وابسته و خائن‌اند که دیدار آقای روحانی و کامرون را به عنوان یک اقدام بی‌سابقه پوشش میدهند ولی وقتی توهین نخست وزیر انگلیس را می‌بینند سکوت می‌کنند.


وی افزود: ما اگر می‌خواستیم میلیون‌ها دلار خرج کنیم، تا به مردم خودمان ثابت کنیم که در کشورمان رسانه‌های خائن داریم و این‌ها مدافع حقوق مردم نیستند، نمی‌توانستیم.

وی در توضیح اینکه کدام رسانه‌ها مشی خیانت به مردم را در پیش گرفته‌اند، اظهار داشت: این رسانه‌ها عمدتا به اصطلاح اصلاح‌طلب هستند، که در سر سپردگی به غرب یک روند افراطی دارند.

رسایی با بیان اینکه سگ زرد برادر شغال است، گفت: 35 سال ظلمی که انگلیسی‌ها بعد از انقلاب و همچنین قبل از انقلاب به مردم کشور و آئین ملی آنها کردند، کافی است تا ما به آنها احساس نیاز نکنیم تا اینکه شاهد باشیم کامرون به فاصله چند ساعت پشت تریبون به دولت و مردم ایران توهین کند.

رسایی در پایان تصریح کرد: مردم در حال فراموش کردن خیانت‌های انگلیس بودند، ولی اقدام کامرون باعث شد تا وی ماهیت روباه‌صفتانه خود را نشان دهد و از این بابت از او متشکریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۷:۱۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
سگ(انگلیس ) اگه سگ بودنش را ترک کند خوی حیوانیتش را نمیتوند ترک کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
انگلیس موزی ترین کشور و عامل بسیاری از بدبختیهای خاورمیانه هستش
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۰:۴۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
کشور ما هیچگاه از انگلیس خیری ندیده است و سراسر تاریخ

روابط ایران وانگلیس خیانت و حیله و نیرنگ و تجاوز طرف انگلیسی است .مرگ بر انگلیس و مرگ بر انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
دقیقا
آخرین اخبار