رئیس کمیته فوتسال گفت: باید برای دفاع از حقوق تیم های لیگ یکی فوتسال، حضور نماینده ای از این گروه در هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال الزامی است.

 سیدرضا افتخاری رییس کمیته فوتسال در جلسه با مدیران تیم های لیگ برتری به لزوم حضور یکی از نمایندگان تیم های لیگ دسته اولی در جلسه هیئت رییسه سازمان لیگ اشاره کرد و در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت : در نظر داریم یکی از نمایندگان  لیگ یک را به جمع هیئت رییسه سازمان لیگ فوتسال را به جای اعضاء فعلی اضافه کنیم و اگر قانون اجازه چنین کاری نداد با تصویب مجمع یک عضو به هیئت رییسه اضافه می کنیم .

باید برای قطعیت این بحث، طرح پیشنهادیمان در مجمع فدراسیون فوتبال بررسی شود.

افتخاری در ادامه از حسن انتخاب نام گروه های لیگ دسته یکی از نماینده ی تیم آذرخش که این پیشنهاد را بیان داشت تشکر کرد.

افتخاری همچنین با تاکید بر رعایت استاندارد های سالن های برگزاری از تیم های مختلف خواست در زمینه میزبانی و شرایط سالن بازی و جلسه تمرینی پیش از بازی با تیم های میهمان همکاری کنند.

افتخاری با اعلام برگزاری مسابقات زیر ۲۰ سال در آسیاو جهان از سال ۲۰۱۷ ، از تیم های لیگ یکی درخواست کرد تا با جوان گرایی به آینده تیم های ملی کمک کنند.

رییس کمیته فوتسال با توجه به سفارشات هاشمیان رییس کمیته ضد دوپینگ گفت: برای جلوگیری از اتفاقات غیر صحیح و دوری از دوپینگ حتما از پزشکان مورد تایید کمیته پزشکی فدراسیون بهره بگیرند تا با تجویز دارو های نادرست بازیکنی دچار مشکل نشود.


انتهای پیام/



برچسب ها: فوتسال ، لیگ یک ، افتخاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار