فیلمساز مکزیکی گفت:‌ فیلم من سند محکمی از مقاومت تاریخی مردم مکزیک برای آیندگان است.

رافا‌ئل‌لارا فیلمسا‌ز مکزیکی در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت:‌ من عاشق دوربین به دست گرفتن پشت حقایق هستم به همین دلیل جشنواره‌‌ی فیلم مقاومت جالب ترین فستیو‌ال در زندگی من است.
وی در ادامه افزود:‌ داستان فیلم من مقاومت تاریخی مردم مکزیک در قرن 41 در برابر فرانسه را روایت می‌کند و نشانگر پیروزی بعد از مقاومت است.
 
رافا‌ئل لارا اظهارداشت:‌ درواقع مقاو‌ت موجود در این جنگ برای آیندگان کشور من بسیار مهم است به همین دلیل 5 تن از بهترین فیلمسازان مکزیک خواهان به نمایش در آوردن این رویداد بودند که مسابقه‌‌ای بین ما برگزار شد و من به دلیل داشتن ایده‌هایی نو در این حوزه موفق به ساخت فیلم شدم.
 
این فیلمسازمکز‌یکی در پایان خاطرنشان کرد:‌ خیلی خوشحالم که در ایران و در این جشنوار حضور پیدا کردم. قبل از سفر به ایران اطرافیان اجازه‌ی آمدن به ایران را به من نمی‌داند و می‌گفتند در ایران جنگ است و ایرانی‌‌‌ها تر‌وریست هستند اما من به دلیل اطلاعاتی که از ایران داشتم برای آنها  از شرایط و خون گرمی مردم ایران می‌گفتم. اکنون که برای اولین بار به ایران آمدم از مهمان نوازی ایرانی‌ها راضی هستم و در اینجا احساس آرامش زیادی دارم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار