مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران گفت: اجرای طرحهای آبرسانی، ساخت مخازن آب و ایجاد شبکه تحت فشار در اکثر قطعات موجب افزایش کیفیت نگهداری فضای سبز آن محدوده خواهد شد که این امر با پیشرفت 70 درصدی در دست اقدام است.

علی‌محمد مختاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه‌هایی برای افزایش سرانه فضای سبز بهشت زهرا (س) و صحن مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد: طرحهای توسعه و بهینه سازی قطعات مطهر شهدا، جنگل‌کاری و زیتون کاری محوطه غربی صحن مطهر حضرت امام خمینی(ره) طرح پیشنهادی بوستان مینیاتور، رمپ ورودی و همچنین کاشت و محوطه‌سازی قطعات جدید محدوده سازمان بهشت‌زهرا(س) از برنامه‌های اجرایی و در دست اقدام آم محدوده بوده که موجب افزایش سطح و سرانه‌ فضای سبز خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: در سال گذشته بیش از هفتاد هزار اصله نهال از گونه‌های مقاوم و سازگار با شرایط اقلیمی منطقه در صحن مطهر حضرت امام  (ره) و بهشت زهرا(س) غرس شد.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهر تهران در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای طرحهای آبرسانی، ساخت مخازن آب و ایجاد شبکه تحت فشار در اکثر قطعات موجب افزایش کیفیت نگهداری فضای سبز آن محدوده خواهد شد که این امر با پیشرفت 70 درصدی در دست اقدام است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مختاری ، طرح ، ابرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار