بازیهای آسیایی 2014

کواچ : از اهمیت مدال طلای والیبال بازی های آسیایی برای ایرانیان آگاهم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: از اهمیت مدال طلای بازی های آسیایی برای ایرانی ها و کمیته ملی المپیک این کشور آگاهم و برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اسلوبودان کواچ پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر   هنگ کنگ در نخستین مسابقه خود در هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون افزود: وقتی تیمی خسته باشد، انگیزه این تیم نیز کاهش می یابد. بنابر این بازی کردن برایش خیلی سخت است.

وی با بیان اینکه باید به تیم ایران انگیزه دهیم، گفت: اگر بازیکنان با انگیزه به میدان بروند، بازی های آسیایی را نیز مانند دیگر تورنمنت ها با پیروزی پشت سر خواهند گذاشت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: می دانم والیبال ایران درشانزده دوره قبلی این بازی ها مدال طلا نگرفته و کسب عنوان قهرمانی در این دوره از رقابت ها برای این کشور و مسئولین ورزش آن اهمیت زیادی دارد، بنابر این تیم ملی والیبال ایران نیز تلاش خود را خواهد کرد.

وی گفت: یکی از مشکلات تیم ایران در این رقابت ها تغییر توپ مسابقات است. باید با تمرین بیشتر به آنان عادت کنیم تا در مسابقات پیش رو نیز عملکرد بهتری داشته باشیم.

تیم ملی والیبال ایران امروز (پنج شنبه) در نخستین مسابقه خود در بازی های آسیایی 2014 موفق به شکست سه بر صفر هنگ کنگ شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار