مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: درآمد عمومی استان اردبیل نسبت به سال گذشته در 6 ماهه اول بیش از 30 درصد افزایش را نشان می دهد که حدود 80 درصد آن از محل درآمدهای مالیاتی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ هاشم مظفری افزود: 114 میلیارد تومان از محل اعتبارات بودجه ای دستگاه های اجرایی استان به حساب خزانه استان اردبیل واریز شد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان اردبیل و مساعدت برای واریزی 100 درصدی اعتبارات عمرانی استان گفت: از ابتدای سال مالی بیش از 114 میلیارد تومان از محل اعتبارات بودجه ای به حساب خزانه استان واریز شده که از این میزان هم اکنون مبلغ 66 میلیارد تومان برای کارهای عمرانی به حساب دستگاه های اجرایی واریز شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با بیان این مطلب که 500 میلیارد تومان میزان پیش بینی بودجه برای اعتبارات کارهای عمرانی دستگاه های اجرایی است افزود: هیئت دولت هزینه ویژه ای برای پرداخت دیون پیمانکاران در سال های قبل به زودی واریز خواهد کرد و امیدواریم در سال جاری این مشکل دستگاه های اجرایی از بابت دیون حل شود.

مظفری با اعلام اینکه مبلغ 83 میلیارد تومان درآمد عمومی استان در شش ماهه نخست سال جاری است، یادآور شد: با توجه به تحقق 100درصدی اعتبارات استانی و سفر رئیس جمهور امیدواریم استان در سال جاری شاهد رونق اقتصادی مناسب باشد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، افزایش ، درآمد ، عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.