وزیر آموزش و پرورش ضمن اعلام خبر امضای تفاهم نامه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در آینده نزدیک گفت: راهبرد اصلی وزارت آموزش و پرورش در سال جاری، کیفیت بخشی به امر آموزش و پرورش است.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش در برنامه «صبح و زندگی» گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید در 122 هزار مدرسه کشور افزود: وزارت آموزش و پرورش از هشت ماه گذشته سال تحصیلی جدید را برنامه ریزی کرده است و ما با قدرت و قوت، سال تحصیلی 94-93 را آغاز می کنیم.

وی در ادامه راهبرد اصلی وزارت آموزش و پرورش در سال جاری را کیفیت بخشی به امر آموزش و پرورش عنوان و گفت: امیدواریم به کمک همکاران محترم، معلمان و دست اندرکاران آموزش و پرورش سراسر کشور بتوانیم آموزش و پرورش را با کیفیت بیش تر ارائه کنیم.

دکتر فانی در ادامه اظهار داشت:والدین، آموزش و پرورش را متعلق به خودشان بدانند؛ چرا که این سازمان دستگاهی در خدمت مردم است. والدین دانش آموزان ارتباط خودشان را با مدارس بیش تر کنند؛ زیرا تعاملِ هر چه بیش تر آن ها، متضمن ارتقای کیفیت آموزش و تربیت دانش آموزان خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: یک دستورالعملی را با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تنظیم کردیم که تا چند روز آینده این تفاهم نامه به امضای وزرای دو وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ و آموزش و پرورش خواهد رسید که بر اساس آن یک فصل جدیدی از همکاری های این دو وزارتخانه در سال تحصیلی شروع خواهید شد.

وزیر آموزش و پرورش در پایان خاطر نشان کرد: بتوانیم این صلاحیت امانت داری فرزندان خانواده ها را داشته باشیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۱:۲۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۳
کلاس های 40نفر چه کیفتی
آخرین اخبار